Siis täytän 15 ja oon jo noin kolmisen kuukautta miettiny oonko bi. Ekaks luulin että se oli vaan joku vaihe mutta kuukaus sen jälkeen tajusin että "täähän ei oo loppunu...". Ja siis en millään tavalla oo järkyttyny siitä, itteasiassa oon vaan ilonen jos oon bi. (Joka on aika epätavallista)
Ois kiva tietää että voiko biseksuaalisuuden huomata/tajuta näin myöhään? (Tarvisin vastauksia etenkin tytöiltä jotka on samassa tilanteessa tai päässy sen yli.)
Biseksuaalisuuden tajuaminen
5
68
Vastaukset
- ykstyttövaan
Huom! Saa esittää kysymyksiä aiheeseen liittyen.
Ihmisen seksuaalisuus saattaa muuttua läpi elämän. Joillekin bi-puoli tulee osaksi identiteettiä vasta aikuisena.
- ykstyttövaan
Kiitos lyhyestä ja ytimekkäästä vastauksesta. Tarkoittaako tää siis että voisin olla bi?
ykstyttövaan kirjoitti:
Kiitos lyhyestä ja ytimekkäästä vastauksesta. Tarkoittaako tää siis että voisin olla bi?
Kyllä se sitä tarkoittaa, kerran olet jo kolmisen kuukautta itsekin sitä miettinyt, että voisitko olla.
Tosin et tarkemmin avannut sitä, että mitkä seikat ovat miettimiseen johtaneet, mutta ei se minulle kuulukaan. Jos et mielihalujasi toteuttaessasi riko lakia ja/tai satuta ketään toista ihmistä, niin mielestäni sillä ei ole mitään väliä, että minkä kirjainyhdistelmän taakse seksuaalinen identiteettisi asettuu.
Aina voi myös odottaa, että ajatukset ja kiinnostuksen kohteet jäsentyy ja selkeytyy enemmän. Teininä ei ole vielä mikään kiire toteuttamaan itseään näissä asioissa.
Hei ykstyttövaan!
Oldie vastaakin sinulle jo hyvin. On hienoa, että tutustut itseesi. Tietoa ja tukea asiaan voit esimerkiksi hakea Nuortennetistä ja sekasin-chatista.
Iloa ja valoa elämääsi!
Kotkan NettiSaappaasta Johanna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564890Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891374
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1351165Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi266993- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965