Patti vasemmalla puolella kaulaa

Plsnoucancer

Hei, voisiko joku auttaa minua,
Minulla on patti kaulassa vasemmalla puolella keskikohdassa. Välillä patti on herneen kokoinen ja välillä niin iso että sen näkee kaulassa. Se on ollut minulla varmaan lähemmäs puoltavuotta. Minulla on myös tullut satunnaisesti ulosteen mukana verta, joskus pieniä määriä ja joskus niin paljon että sen näkee pöntön vedessä. Liittyvätkö nämä toisiinsa? En ole käynyt lääkärissä koska en ole aiemmin kiinnittänyt näihin asioihin huomiota mutta tuo patti vaan ei lähde pois. Minulla ei ole ollut pitkään aikaan mitään angiinaa tai mitään muutakaa, talvella oli flunssaa kyllä mutta patti oli jo ennen sitä. Olen myös jatkuvasti väsynyt mutta se voi johtua huonosta unirytmistä. Olen siis 16 vuotias poika ja käyn töissä. Mistä nämä asiat voisi johtua? Ja onko huolen aihetta? Voisiko tämä olla syöpä? Lääkäriin olen ensiviikolla menossa joka tapauksessa varmuuden vuoksi.

6

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PimeäErkki

Suolistosyövältä kuulostaa, jaksamista

• Plsnoucancer

Kiitos tiedosta miten hoidan kotikonstein?

• soitaaika
        Plsnoucancer kirjoitti:

Kiitos tiedosta miten hoidan kotikonstein?

Syöpiä ei hoideta kotikonstein.
        Mitään syöpää ei välttämättä edes ole.
        Kerro sille lääkärille mitä pelkäät, mitkä oireesi ovat.
        Toivottavasti kohdallesi osuu hyvä lääkäri, joka osaa ottaa huomioon myös ihmisen henkisen hädän.

• Canceris

Mene lääkäriin.

• Lumilintu

Pian lääkäriin ja kerro kaikki oireesi. Paljon tsemppiä sulle!

• soitaaika

Kaulapatti voi olla tulehtunut rauhanenkin.
      Jos ulosteen veri on kirkkaanpunaista kyse todennäköisesti peräpukamista.
      Jos veri tummaa, kyse saattaa olla vakavammasta asiasta.
      Varmuutta et voi saada, ennekuin menet lääkäriin. Asiat kyllä pystytään selvittämään.
      Tilaa aika terveyskeskukseen, ei kannata olla epätietoisuudessa, se stressaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60