Täällä on nyt onnellinen mies. Sain vihdoin lainahakemuksen läpi ja tarkoitus olisi huomenna tilille tulla 60000e kulutusluottoa. Bank norwegian tarjosi tuota. Olen ajatellut että nyt kun voin niin laittasin tästä 30-40 tuhatta bemariin ja lopuilla laittasin autoon kaikkee siistii spoikkaa ja vannetta jne. Kattelin et 5000e saa jo hienot m-performance rengassetit. Mitä autoa suosittelette bemarilta jos rahaa on käytössä em tuo 40000e. Tuntuu kyllä niin hyvältä varmaan huomenna kun katsoo tilille ja huomaa olevansa rahoissaan😃
Sain 60000e kulutusluottoa 15 vuoden maksuajalla ja ostan auton
Jerzu90
4
84
Vastaukset
2002 tii
- Ota_velga_osta_volga
Volga loppuu ennenku velga :-D
- TotuusSattuuQC
Kansanopistot ja muut vastaavat tarjoavat paljonkin kirjoittajakursseja ihan aloitteleville kirjailijoille. Kannattaa osallistua johonkin sellaiseen niin saa paljon hyviä vinkkejä uskottavien tarinoiden keksimiseen. Nyt kaipaat vielä aika lailla harjoittelua.
- sdfsdfsdfsdfsdfsdfsdf
Juu, tarinan syvyys uupuu, samoin uskottavuus, myös kirjoitustyylissä voisi olla enemmän aivotonta teinikohellusta jolla luotaisiin oikeanlaista ilmapiiriä.
Hyvä yritys mutta ei jatkoon. Ehkä ensi kerralla onnistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496605Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6642815Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931210- 841205
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891110
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 228875