Tässä hallituspohja

oekeeaateman

Mikä on paras hallitupohja, eli mitkä puolueet hallitusta muodostamaan vaalien jälkeen. Vaalitulos on jo puoluettain "melkein" tiedossa? Varmistuu viikonloppuna. Eikö vain.
Tässä olisi minun oma toiveeni hallituspohjasta.
Lähdetään tästä että minulle entiselle yrittäjälle (yli 30v yrittäjänä) joka nyt näitä suomalaisia teitä tavallisena eläkeläisenä ihmisena/kansalaisena tallaan. Niin kyllä se nyt paras hallituspohja on Perussuomalaiset, SDP ja Vasemmistoliitto. Tälle puolue pohjalle muodostettu hallitus saisi ainoana, toistan AINOANA aikaiseksi jotain järkevää, ja nimenomaan sellaista joka on koko Suomen kansan hyväksi ja jopa heidän päätöksistään tälläiset tavalliset tallaajatkin hyötyisi jotain.. Siitä olen varma että näin tapahtuisi, eli PS, SDP ja Vasemmisto sen osaa. He ajattelevat suomen kansalaisia ja suomalaisia. Tietysti nyt "älähtävät" vain omia henkilökohtaisia, sukulaistensa ja "omienpiiriensä" etuja ajavien puolueitten kannattajat ja niiden edustajat (Kokomuus, Keskusta, Ruotsalaiset) hehän karsastavat tälläistä ajatusta, ei kai koko kansa, sehän on tietysti luonnollista...heille, eihän Suomessa ole muita kuin he. Vihreäthän on nyt täysi huuhaa puolue, ajatteleeko ne Suomen kansaa vai liito-oravia?? Siniset, KD ja muut marginaali puolueet, niitä ei tarvitse noteerata. Ääni heille on yhtä tyhjän kanssa, eli menee hukkaan. HUOM! Olen entinen Kokoomuksen kannattaja ja jäsen. HUOM! tälle että olen ENTINEN!

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KerranNähty

Ei persut etes halua hallitukseen.

• Ehkäpä juuri näin olen aina toivonut mutta ei ole tarjolla rasistista kommunistipuoluetta ilman sekoilua vihreään, feminismiin vaan kunnon kommarikirjailijoihin luottavaa ja isänmaallista, tuolta pohjalta voisi mennä sinne päin ja kokkarit ovat Suomen syöpä. Pah , ettei heitä syytetä eikä tuomita, kun oikeuslaitoksessa llikaa heidän maasuttamia ja heidän mielisiä.

• eikommunisteja

Vasemmistoliitto on puolue jolle kommunismi menneisyys on rasite josta he ovat hiljalleen pääsemässä eroon. Vastemmistoliitto ei tarkoita kommunismia. Suomessa on erikseen SKP eli Suomen kommunistipuolue. Vasemmistoliitolla ei ole kommunismin kanssa nykyisin mitään tekemistä. Vois oikeastaan sanoa että puolueen nimi on väärä ja harhaanjohtava etenkin ihmisille jotka eivät ole asioista perillä. Suomen polittisessa kentässä on on oikeisto, keskusta ja vasemmisto johon ei kommunisteja "hyväksytä". Tällä hetkellä SKP on marginaalipuolue kuten vaikka siniset eli höpöhöpö porukkaa ja "kuolee pois"

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3023
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2285
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      35
      1785
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1517
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1350
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe