SDP:n hienoista laskua ja Kokoomuksen kannatuksen loivaa putoamista kyllä havainnoidaan, mutta Persuista ei puhuta, vaikka ovat jo kovaa vauhtia nousemassa toiseksi suurimmaksi. Uutisoidaan kuinka Rinne ja Orpo jo kulisseissa sopii keskenään hallituksen muodostamisesta. Minä annan äänen persuille, ihan vaan koska koksujen irvokas kähmintä vit...taa.
Yle ei noteeraa PerusSuomalaisia juuri mitenkään
Katainenolipahis
1
107
Vastaukset
- Totuutta
Ärsyttäähän tuo sikamainen puolueellisuus.
YLE:n toimittajat rikkovat törkeimmällä tavalla tiedottamisen eettisiä sääntöjä.
Ja sehän sopii Julkisen sanan neuvostolle, siis yhteiskunnan rahoittamalle kultturimarksistien joukkiolle. Jos Julkisen sanan neuvosto tekisi tehtävänsä vastuuntuntoisesti, ei tuota YLEn ja valhepäivälehtien (kuten HS) vääristelyä pitkään esiintyisi.
Mutta demokratian pelisäännöt eivät ole kulttuurimarksistien pelisääntöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615