Siinä se on, otsikossa kansanedustaja. Suomessa on 5.5 miljoonaa ihmistä, siis passin saannin omaavaa kansalaista. Eikö kansanedustajan kuuluisi toimia niin, että aina ajattelisi Suomalaisten ihmisten parasta. Kun kuuntelee itse edustajia, niin näin ei todellakaan ole. Ymmärrän, että jokaisella on oma äänestäjänsä ja puolueensa, mutta silti pitäisi ajaa jokaisen suomalaisen asiaa. Olkoon sitten perussuomalainen, vasemmisto, vihreät tai keskusta ym. pienpuolueet, niin jopa TV Väittelyssä he haukkuvat ja halveeravat toisiaan. Ja me Suomalaiset olemme heille sivuosassa. Äänestän toki itse, mutta odotan henkilöiltä puolueessa jonkinmoista sivistynyttä käytöstä. Siinä ei ole mitään eroa, mikä puolue on kyseessä, samaa kinaamista kaikilla. Onhan se toki viihdyttävää heitä kuunnella, mutta ei toista pilkkaamalla, tai ivaamalla suomalaisten asioita ajeta parempaan suuntaan.
Kansanedustaja
hurmår
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971535Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521042
- 72965
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
- 105855
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 82820
- 42814