SKE tällä hetkellä jokaisessa mediassa, Ylessä jopa pääuutisena!
Näin sitä hankitaan maksimaalinen julkisuus valtamedian kustannuksella. :)
Valtamedia järjesti SKE:lle valtavan vaalimainostuksen
9
<50
Vastaukset
- kritisointia-rangaistaan
On ihme että poliisi puuttuu vaalimainontaan. Kohta suomi on samassa tilanteessa niinkuin monet muutkin eu-maat, että maahanmuuttoa ei saa kritisoida yhtään. Se on rangaistavaa jo mm. saksassa. Ei hyvältä näytä suomen ja suomalaisten tulevaisuus jos meidän täytyy vaan hiljaa hyväksyä tämä kansalaisten vaihto ulkomaalaisiin kiihtyvällä vauhdilla. Kyllä tulee surullinen olo suomalaisten puolesta.
Jos en olisi jo käynyt äänestämässä, menisin jo tuon asian vuoksi äänestämään SKE:n ehdokasta. SKE tarvitsee nyt suomalaisten tukea, koska päättäjät ovat ottaneet heidät "hampaisiinsa" törkeästi juuri vaalien aikaan.- Hyväidea
Kannatan kansalaisten vaihtoa!
Mikä olisikaan Suomelle sen parempi kuin saada nuo meidän kansallismielipuolet tyrkättyä menemään vaihdossa Lähi-idän maista otettaviin turvapaikanhakijoihin. - mökinmatami
Hyväidea kirjoitti:
Kannatan kansalaisten vaihtoa!
Mikä olisikaan Suomelle sen parempi kuin saada nuo meidän kansallismielipuolet tyrkättyä menemään vaihdossa Lähi-idän maista otettaviin turvapaikanhakijoihin.Kannatan ideaa 100 prosenttisesti-
- Varmastikin
Suomen Kansa Ensin,äänestin!🌹🇫🇮
- Feija
Olavi Mäenpääkin sai aikoinaan kovasti mölyä aikaiseksi mediassa. Lopputulos Turun mustalaiselle oli Ruskeantalon tuesta huolimatta surkea paikka kaupunginvaltuustossa. Mäenpää oli tietenkin lopulta oikeassa Soinista ja ehkä Halla-ahosta.
- Putaan_mummo
Hyvä että uutisoidaan. Osataan varoa mokomia rähjääjiä.
- OikiaSuomalainen
Niimpä. Tollasia rähinöitsijöitä ei eduskuntaan kaivata. Jatkaisivat samaa toimintaa myös istuntosalissa. Vaeltelisivat pitkin poikin istuntosalia häiriköimässä muita ja tietysti kaikki striiminä suoraan nettiin. Ei kiitos tälle höpöporukalle.
Hyvä ainoa kunnon puolue . Jotkut yriittää täälläkin tiukasti esiittää persuja aattensa ajajaksi/populisteiksi kansallismielisiksi, eivät ole, vaan piilokokoomus, kun katsoo Halliksen touhuja ja kantoja poliisilakipaketin hyväksyntä, TTIP hyväksyntä, EU:n sotilaallisen integraation sotilasliiton kannatus ja PS:n olo europarlamentissa brittikokkarien ryhmässä, ei Vlaams Blokin, FPÖ:n, Le Penin yms.
- Gghgff
Uutiset menivät jo ,Ske puolueena ei jäänyt kenellekkään mieleen jäljellä on enää tuomio...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733121
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802246
- 602063
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408