Kerjäläinen häiriköi aggressiivisesti, pysäytti ihmisiä, vaati rahaa ja haukkui heitä. Poliisi varoitti häntä. Kerjäläinen jatkoi samalla tavalla. Poliisi vei putkaan.
Poliisi sai syytteen. Oikeuslaitoksemme on syvästi sosiaalidemokraattinen. Äänestetään demarit valtaan muuallekin!
Poliisit syytteeseen
4
<50
Vastaukset
- suomalainenRasisti
Ulkomaalaisten oikeudet ovat niin paljon parempia.
Tämänhän ovat vihervasurisuvakit meille järjestäneet.
Kaikki suomalaiset ovat heidän mielestään rasisteja.- Hyi
Rasisti!
Aivan oikein kerjäämistä ei voi kieltää eikä estää näin on ylin Euroopan yhteisöjen tuomioistuin linjannut ja näin on asiat ja oikeus Suomessakin kunnes kansa älyää lähteä EU:sta tai äänestää EU:n kurjistusta tukevia sdp:tä, kepua, kokoomusta, persua lähes kaikkia muita kuin Muutos 2011, IPUa, KTP:tä tai SKE:a
- Kerjäläisooppera
Tuo kerjäläinen on seurannut tarkkaan Marco de Witin ynnä muiden Persujen käytöstä ja matkii heitä. Ei siinä ole sen kummempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329