Onkohan ihan rehellistä,yksi kerta pieni paikkakunta uusimaa,äänestin ennakkoon,vein lappua,yksi virkailija huoneessa,otti lappuni leimasko ees,pisti avonaisena sivupöydälle,alko mua katella häivy,katselin aikani häntä ja kuortani siinnä se lotkotkottaa auki siiveke.Yleensä kun äänestänyt heti leimataan ja suljetaan kuoreen vielä kuoreen ja virkailija kertoo vaiheet se oli rehellistä naapurikylän postissa,lisäksi henkilökuntaa muitakin vieressä..nyt jää äänestys kun tehtiin sekin vaikeaksi ei enää posti vaan ihan muu hankalapaikka..
Äänestäminen jäi
ähghjkmä
3
111
Vastaukset
- Takuskunta
Iävä tapaus, elämässä pitää olla hieman äreä. Olisi pitänyt neuvoa sitä "virkailijaa".
- Mitenmahtaaolla
Onko nyt sitten menty siihen että on pidettävä uudet vaalit kun toimita ei näytä onnistuvan kerralla?
https://yle.fi/uutiset/3-10731427
Onko se vaalitulos sitten enää demorattinen? Kuinka toimivirheet korajataan jotta kaikille tulee varmmstettua äänioikeuden toteutuminen? - Dhjncbb
Miks lyijykynällä numero pitäs raapustaa..oma kynä völjyyn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850