Muista tulla ensi lauantaina jalkojen pesuun, luomisen muistomerkin hinkkaukseen ja sapattisinetin kiilloitukseen.
Ota runsaasti rahaa mukaan.
Luomisen muistomerkin hinkkaus
12
<50
Vastaukset
- 7.pv.suosittelija
Siellä tapaat pyhpyhin ja vahvistua "adventtitotuudessa" pastoreita myötäillen.
- elleninkauneus
Joko pyhpyh on erotettu niinkuin hotellijari Adventtikirkosta?
- huolestunutjäsen
Onko nyt Adventtikirkolla kaikki hyvin vai onko kova rahapula?
- nöyräpyyntöjäsenille
Sapatin pyhittämiseen käy käteinen ja myös pankkisiirrot.
- pyhpyh238947923748
Tuomiopäivänä teette tilin Jumalalle valheistanne. Ettekä pääse pakoon.
- pyhpyhille
Eikö sinua vielä ole erotettu Adventtikirkon jäsenyydestä?
Taidat olla adventistipastoreiden kasvatti ja lemmikki.
Adventtiseurakunnissa jalkojen pesu ei liity viikottaiseen sapattijumalanpalvelukseen, vaan paljon harvemmin järjestettävään ehtoolliskokoukseen, joka minun ehkä vanhentuneen tietoni mukaan on tavallisesti perjantai-iltana.
- muistavarpaanvälit
Adventistien olisi syytä pestä toisten varpaiden välejä useammin.
Paavin esimerkin mukaista jalkojen pesua Adventtikirkossa.
Adventus sana on peräisin pimeältä keskiajalta kirkkolatinasta.
- aloittajan.hinkkaus
Ihmisen mielenlaatu ja rakkaudettomuus näkyy aloituksessa. Ja juuri tätä on maailma.
Jopa vanha ortodoksinen kirjallisuus esiintuo aloittajan persoonallisuuden peilauksen, mitä nämä ihmiset ovat.- totuusadventismista
Eivät kristityt ja eivät edes ortodoksitkaan pidä sapattia luomisen muistomerkkinä ja sinettinä.
Ainakin minun Raamatussa lukee että Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen ja eikä sapattia.
Normaalijärkinen osaa levätä ja pyhittää sapattina ilman adventismia.
Mitään mainintaa ei löydy Raamatusta että nimenomaan sapatti olisi luomisen muistomerkki.
Adventistipastorit vääristelevät tulkinnoillaan Raamattua.
Teidän adventistien sapattiöyhötys on saatanallista sunnuntai pedonmerkkeineen. - kerettiläinen.ei-kirj
"Jopa vanha ortodoksinen kirjallisuus esiintuo aloittajan persoonallisuuden peilauksen, mitä nämä ihmiset ovat."
Voit varmaankin esittää pienen pätkän esimerkkinä vanhasta ortodoksisesta kirjallisuudesta, missä peilataan aloittajan persoonallisuutta?
Jään odottelemaan...
- Eroa_Adventtikirkosta
Ainakin minun Raamatussa lukee että Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen ja eikä sapattia.
Normaalijärkinen osaa levätä ja pyhittää sapattina ilman adventismia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706