Kävin koirulin kanssa aamulla lenkillä. Auri nko paistoi, ei tuullut. Sininen taivas ja sulat tiet ja pientareet. Keltaiset lumen alta paljastuneet heinänkorret. Lintujen laulu ja joutsenpariskunnan lento ja kaakatus. Yhtäkkiä mielen täytti onnen tunne, yllätyin itsekin. Ihana heräävä luonto ja kiireettömyys. Mikä sen ihanampaa.
Milloin koit viimeksi onnea ja iloa
74
<50
Vastaukset
Saat kadehtimasi vastaukset täältä:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15616986/onnistumisen-riemua
H.Minähän en kirjoittanut onnistumisesta vaan onnen tunteesta. Siinä on kuules vissi ero. Onnistumiseen liittyy tekeminen. Onnen kokeminen taas on tunne johon ei tekeminen liity vaan kokeminen pelkästään useinkin. Älyäkkö nää?
- Heikunkeikku
Mulla on sisäänajettu, sisäinen iloklöntti. Se on sydämen syrjässä ja sen hiusjuuret kiemurtelee mun aivoihin. Mielihyväosioon.
Siinä se.
Oon kaiketi sen saanut heti synnyttyäni.
Kyllä mulle tulee ihan päivittäin tunne, joka liikauttaa sisäistä iloklönttiä.
Arkisissa asioissa on ihan Älyttömästi eri aisteille raaka-ainetta. Kuhan alkaa noukkimaan.
Oon onnekas, kun huomaan noita eri asioita. Ja sitten myös saan leikkiä mielikuvituksella.
Katsoa puiden latvoja vaikkapa ja sitte oho hokata, että tuolahan istuu vanha faari piippu kourassa. Luonnon kivoja humoristisia anteja.
Kivetkin ovat aivan ihania. Niitä voi katsoa ihastuksella: niiden värejä, muotoa, tällätä peppu tasaaselle kohdalle, muuttaa niistäkin mielikuvissa erilaisia olioita. Kaikkea tämmöstä.
Mulla on yks tuttava. Sille en enää viitsi yhtäkkiä tokaista, että katto nyh kuinka ihana toi puun runko on tai muuta vastaavaa. Hän ei ole virittäytynyt vastaanottamaan mitään arkisia kauneusplänttejä ympärillään. Jotenkin vaan kaikki on niin huonosti hänellä. Hän ei pahemmin ilahtuile mistään. Huomaa kyllä kaikki huonot asiat.
Sullakin oli koirun kanssa kiva lenkki. Nautit sinisestä taivaasta ja sulista teistä. Tommosista minäkin iloja saan.Kiva, että muutkin näkevät samanlaisia.
Kun sain muuttolaatikot staplattua tähän asuntoon ja heittäydyin sängyn päälle, niin ensimmäinen mitä näin ikkunasta oli, kun männyn latvassa susiäiti piti etutassujensa varassa poikastaan ja suukotteli sitä. " ... Se päivä oli iloinen, vaan nyt se on jo eilinen."
Samaten olen saanut "höh ja pöh", kun olen metsässä nähnyt erikoisen puun ja innoissani ilmoittanut siitä toisille. "Aina sä noita puita ... Sehän on vain puu ..."- Heikunkeikku
Tellukka kirjoitti:
Kiva, että muutkin näkevät samanlaisia.
Kun sain muuttolaatikot staplattua tähän asuntoon ja heittäydyin sängyn päälle, niin ensimmäinen mitä näin ikkunasta oli, kun männyn latvassa susiäiti piti etutassujensa varassa poikastaan ja suukotteli sitä. " ... Se päivä oli iloinen, vaan nyt se on jo eilinen."
Samaten olen saanut "höh ja pöh", kun olen metsässä nähnyt erikoisen puun ja innoissani ilmoittanut siitä toisille. "Aina sä noita puita ... Sehän on vain puu ..."Joo, noin se on. Joillekin ei viitsi ihastustaan toitottaa, kun tietää jo etukäteen, että saa höh-vastauksen tai jos selittäisi jonkun kiven muotoa, näyttäisi "kädestä pitäen" että kato nyt, tuossa on silmät ja posket lommollaan ja suukin oikeassa kohdassa, niin joku toinen omilla silmillään ei sittenkään saa siitä kivestä lommoposkista miestä.
Mutta appajee, kun tallustan mun erittäin hyvän ystäväni kanssa metsässä tai missä vaan ja hän samanhenkisyydessään löytää jos joitakin ihanuuksia luonnosta, niin johan se on kivaa. Kaksin on vieläkin mukavempi noita tommosia ihastella.
Seuraan näin keväisin kovasti lumirajan etenemistä. Täältä ylhäältä parvekkeelta katselen alas terassille ja sulanut lumi tekee omia muotojaan, niin joskus ihan huvittaa kun näen selvästi eri eläimiä tai mitä milloinkin. Seuraavana päivänä se eläin on kadonnut ja tilalle tullut jotakin muuta. Mulls sitten vossiin ollut nuo kokemukseyt onnesta hieman piilossa vaikka arjesta ilon aiheet saankin. Nyt tuo onnen tunne tuli niin vpomakkaana että itsekin hämmästyin. Et kykenen sittenkin vielä 😁
siilivain kirjoitti:
Mulls sitten vossiin ollut nuo kokemukseyt onnesta hieman piilossa vaikka arjesta ilon aiheet saankin. Nyt tuo onnen tunne tuli niin vpomakkaana että itsekin hämmästyin. Et kykenen sittenkin vielä 😁
Siis mulla sitten vissiin
siilivain kirjoitti:
Siis mulla sitten vissiin
siili
Poikkean aiheesta, kun satut olemaan palstalla.
Kirjoitit siitä itsemääräämisoikeudesta.
Omaiseni paikassa oli pidetty jotain palaverejä asian tiimoilta.
Yksi muutos ainakin tuli.
Koskien Hops:ia.
Jos omaiseni sanoo hoitajille, että hän ei halua ketään sukulaista tai ulkopuolista puolivuotispalaveriinsa, niin sinne menee vain asukas ja kaksi hoitajaa.
Olen ollut siellä tähän asti.
Ja omaiseni luvalla menen nytkin.
En oikein tajua koko ideaa?
Mitä järkeä on hoitajien erikseen istua asukkaan huoneessa ja luetella hoiva-asioita.
Asukas kun ei kuitenkaan muista niitä, eikä oikeastaan haluakaan muistaa.
Itse saan edunvalvojana tiedot kannasta.2lesken kirjoitti:
siili
Poikkean aiheesta, kun satut olemaan palstalla.
Kirjoitit siitä itsemääräämisoikeudesta.
Omaiseni paikassa oli pidetty jotain palaverejä asian tiimoilta.
Yksi muutos ainakin tuli.
Koskien Hops:ia.
Jos omaiseni sanoo hoitajille, että hän ei halua ketään sukulaista tai ulkopuolista puolivuotispalaveriinsa, niin sinne menee vain asukas ja kaksi hoitajaa.
Olen ollut siellä tähän asti.
Ja omaiseni luvalla menen nytkin.
En oikein tajua koko ideaa?
Mitä järkeä on hoitajien erikseen istua asukkaan huoneessa ja luetella hoiva-asioita.
Asukas kun ei kuitenkaan muista niitä, eikä oikeastaan haluakaan muistaa.
Itse saan edunvalvojana tiedot kannasta.En osaa tuohon sanoa muuta kuin että suojeluperiaate menee itsemääräämisoikeuden edelle silloin kun voidaan olettaa että vanhuksen kyky ei riitä ymmärtämään asioita eikä päätöstensä seurauksia. Elikkä meidän tapauksessa ainakin tarvittiin lääkärin lausunto asiasta.
siilivain kirjoitti:
En osaa tuohon sanoa muuta kuin että suojeluperiaate menee itsemääräämisoikeuden edelle silloin kun voidaan olettaa että vanhuksen kyky ei riitä ymmärtämään asioita eikä päätöstensä seurauksia. Elikkä meidän tapauksessa ainakin tarvittiin lääkärin lausunto asiasta.
Meillä ei yksityisen tehostetun palveluasumisen hoito-, ja palvelusuunnitelma näy kannassa ja vaikka olen edunvalvoja minun pankkitunnuksillani ei pääse kantaan katsomaan omaisen sairaskertomuksia. Edunvalvojan toimivalta ei riitä siihenkään. Halutessani voin pyytää epikriisit paperilla. Punaisellani ei ole verkkopankkitunnuksia.
siilivain kirjoitti:
Meillä ei yksityisen tehostetun palveluasumisen hoito-, ja palvelusuunnitelma näy kannassa ja vaikka olen edunvalvoja minun pankkitunnuksillani ei pääse kantaan katsomaan omaisen sairaskertomuksia. Edunvalvojan toimivalta ei riitä siihenkään. Halutessani voin pyytää epikriisit paperilla. Punaisellani ei ole verkkopankkitunnuksia.
Siis punaisellani
- korppis11
siilivain kirjoitti:
Höh. Omaisellani
No, miksi kiellät sukulaissuhteen kun otan kantaa kirjoituksiisi? Kirjoitat omaisestasi. Omaisesi on lähisukulainen eli äitisisi.
korppis11 kirjoitti:
No, miksi kiellät sukulaissuhteen kun otan kantaa kirjoituksiisi? Kirjoitat omaisestasi. Omaisesi on lähisukulainen eli äitisisi.
No oli mikä oli ja se ei liene sinun asiasi. Ja todellakaan ei oleellinen osa näissä kirjoituksissa. Kykenetkö pysymään asioissa ja aiheissa menemättä henkilökohtaisuuksiin? Ilmeisesti kirjoitustesi perusteella et.
siilivain kirjoitti:
No oli mikä oli ja se ei liene sinun asiasi. Ja todellakaan ei oleellinen osa näissä kirjoituksissa. Kykenetkö pysymään asioissa ja aiheissa menemättä henkilökohtaisuuksiin? Ilmeisesti kirjoitustesi perusteella et.
Miksi et moiti toista leskeä, hän aloitti sivujuonen, minä luin ja kommentoin. Voi lukea minun onnistumisen iloista miljoonan ketjusta. Koen näet iloa ja onnen tunteita monista asioista.
korppis kirjoitti:
Miksi et moiti toista leskeä, hän aloitti sivujuonen, minä luin ja kommentoin. Voi lukea minun onnistumisen iloista miljoonan ketjusta. Koen näet iloa ja onnen tunteita monista asioista.
Lueppa kesken kommentti ja vertaa omaa ja mieti. Ehkä avautuu ehkä ei.
siilivain kirjoitti:
Lueppa kesken kommentti ja vertaa omaa ja mieti. Ehkä avautuu ehkä ei.
Autan vähän. Lesken kirjoittaa asiasta. Sinä sen sijaan alat väkertämään ja vääntämään epäoleellisuuksia siitä kuka mahtaa mainitsemani läheinen tai omainen olla ja mitä ihmettä se asiaan mitenkään liittyy. Katsot aiheelliseksi yrittää luuloinesi paljastaa asioita jotka ovat Minun, ei sinun. Erittäin epämiellyttävää.
siilivain kirjoitti:
Autan vähän. Lesken kirjoittaa asiasta. Sinä sen sijaan alat väkertämään ja vääntämään epäoleellisuuksia siitä kuka mahtaa mainitsemani läheinen tai omainen olla ja mitä ihmettä se asiaan mitenkään liittyy. Katsot aiheelliseksi yrittää luuloinesi paljastaa asioita jotka ovat Minun, ei sinun. Erittäin epämiellyttävää.
Myöhäisiltaa@
Minulle henkilökohtaisesti sinä eikä sukusi merkitse mitään. Olet palstalla kertonut avoimesti koko äitisi sairauskertomuksen ja antipatiasi äitisi avomiehestä jne. Kun sinulta kysyy suoraan, tarinasi muuttuvat.
Eihän keskustelijat usko juttujesi olevan lähipiirisi ulkopuolelta, mutta he ovat uskovinaan. Minä sanon suoraan mitä mieltä olen. Luule ja usko ihan itesseis, aivan itse olet asioitasi palstalle kertonut.
Minua sinun ei tarvitse auttaa, auta vain itseäsi olemaan rehellinen..korppis kirjoitti:
Myöhäisiltaa@
Minulle henkilökohtaisesti sinä eikä sukusi merkitse mitään. Olet palstalla kertonut avoimesti koko äitisi sairauskertomuksen ja antipatiasi äitisi avomiehestä jne. Kun sinulta kysyy suoraan, tarinasi muuttuvat.
Eihän keskustelijat usko juttujesi olevan lähipiirisi ulkopuolelta, mutta he ovat uskovinaan. Minä sanon suoraan mitä mieltä olen. Luule ja usko ihan itesseis, aivan itse olet asioitasi palstalle kertonut.
Minua sinun ei tarvitse auttaa, auta vain itseäsi olemaan rehellinen..Kovinpa väännät viesti toisensa jälkeen "luulemastas"i suvustani ja kuka uskoo ja mitä. Itse aiheesta sinulla ei koskaan ole mitään asiaa.
siilivain kirjoitti:
Kovinpa väännät viesti toisensa jälkeen "luulemastas"i suvustani ja kuka uskoo ja mitä. Itse aiheesta sinulla ei koskaan ole mitään asiaa.
Kuljet perässäni kuin perskärpäne ja tiedotat asioista joista oikeasti et mitään tiedä. Ja ylipäätään mitä ihmettä ne sinulle kuuluu?
- Bengalitikku
Ilon tunne tuli, kun soitin ystävälle ja jutskattiin.
Olin ollut koko aamun kahdesta syystä perkeleen huonolla tuulella.
Aikamme turistuamme saattoi huomata, että olin tyyntynyt.
Ei tuule nyt, on tyyntä nyt, kun tuulikin on tyyntynyt.
Samaa mieltä aloittajan kanssa on tunteita ja tunteita ja tekemiseen liittyvää onnistumista. Vähän ne joskus sekoittuu.
Olen kuunnellut pois tallentamiani RSO:n konsertteja.
Ne nostavat tunteita. Jonkin soittimen upea sointi.- Heikunkeikku
"Bengalitikku"
"Jonkin soittimen upea sointi."
Minkä soittimen?
Alkoi vaivaamaan. - Bengalitikku
Jousisoitinten; viulu, altto, sello, pianokin.
- Heikunkeikku
Bengalitikku kirjoitti:
Jousisoitinten; viulu, altto, sello, pianokin.
Kirjotin arvaukseksi saksofonin, mutta onneksi pyyhin sen arvauksen veks.
Olis mennyt mettään niin että hippulat vinkuu.
Minä tykkään sellomusiikista. Sellon tumma ääni jotenkin luikertelee sutjakkaammin sisuksiin, kuin esim. viulu. Vaikka kyllä viulutkin soivat suloisesti, ei sen puoleen. - Bengalitikku
Saksofoni menee jazzin puolelle. Sikäli ei ihan pieleen. Mieluusti alttosaksofoni.
- Sellon-vaientanut
Minä tykkäsin käydä Sellossa, kun asuin Espoossa. Siinä oli soittimia tarpeeksi kun ihmisiä kahisi kohisi jupisi kirosi pöhöili joka suuntaan.
- Bengalitikku
Tullut käytyä. Ehkä ostareista mieluisin, jos noin voidaan sanoa. Kuten Villa.
- Näin.tällä.kertaa
Eilen koin onnea kun viimeinkin pääsin sohvalta ulos. Lenkin jälkeen siivosin vielä pikkupihani, laitoin pajunoksia. Ovikoristeenkin vaihdoin. Seisoin sitten pihassa ja ihailin näkymää. Oli se niiiiin kaunista. Liljoja ostin äsken, mutta ovat vielä nupulla tuossa sisäikkunalla. Ehkäpä huomenna ulos nekin.
Ja vielä enemmän. Menen lapsenlapsien seuraksi illalla. Ostin jo neljä suklaapupujussimunarypästä, jokaiselle yhden. On tapana että nostan lapset niin että itse laittavat hyllyn päälle odottamaan vanhempien lupaa. On ollutkin jo ikävä, hurahtanut pari viikkoa edellisestä tapaamisesta.
Tosiasiassa pari kurjaa juttua kivistävät mieltä lähes koko ajan, sielua korventaa. On hyvä että aloittaja laittoi minut löytämään ilonaiheita.Happihyppely raittiissa ilmassa virkistää mieltä ja kehoa. Ikävätkin asiat saattavat saada pienemmät mittasuhteet.
Kevätkukat on ihania. Varsinkin keltainen väri voimaannuttaa.
- Pihani-kingi-maksava
Tänä aamuna kun pääsin heittämään huoltomiehen lumitraktoria lumilapiollani (muovi) ja osuin.
Meinasi äijä lintsata aurauksesta ja karata. Kohtaus sujui ilman repliikkejä kun hän tuli koneestaan ja tarkisti vauriot (ei kolhuakaan), kun samalla osoitin, mitä jäi tekemättä (talon edustan toinen puolikas) On nimittäin jättänyt tekemättä ennenkin pari kertaa talven aikana.
Äijä nyökkäsi, peruutti ja teki homman loppuun. Itse putsasin oman edustani. Viimeksi oli hyvin onnellinen tänä aamuna, kun sain nukuttua viime yönä oikein hyvin. Olen nukkunut viime aikoina tavattoman levottomasti ja tänään tunsin suurta iloa, kun aamulla heräsin levänneenä. Ei ole mitään erityisempää syytä mistä huonounisuus johtuu, ehkäpä olenvaan tulossa vanhaksi?
Uni on tärkeää. Joskun sitä nukkuu huonommin ja joskus paremmin. Vuorotyö ainakin vaikuttaa vanhemmuuteen unen laatuun.
- henrjii
nyt kyllä ei ole oikein viimmeaikoina tullut koettua, en kyllä tiedä miksi.
vähän on pitänyt yrittää pitää teko hauskaa, mutta sekään ei oiken natsaa.
koirakin piti lopettaa, kännykkäkin on vielä kipee, kun kaaduin pilkkireisulla.
tytärkin kulki nuorempana muskkiopistossa kahdeksan vuotta viulun soitossa,
se loppui sitten kuin seinään.
tuolla vaatehuoneessa viulu on, tallakin on kaatunut, ja kieli poikki
räkäti rastaatkaan, ei laula, tuola ne juoksee surkeina, pitkin nurmikkoa, etsien jotain.
pitää yrittää keksiä jotain jolla jostain jotain löytyy Eilen tulin iloiseksi, kun pikkusiskoni kysyi että lähdenkö mukaan, jos mennään kaikki siskot, viisi yhteensä, samalla autolla yhdessä käymään isän siskon luona kylässä. Ja onnea tunsin myös, kiva että pikkusiskot keksii tuollaisia mukavia tempauksia. Noita kolmea nuorempaa siskoa olen hoitanut lapsena paljon, kiva että nyt on toisienpäin ja pikkusiskot keksii minulle hauskaa viihdykettä..
siilivain kirjoitti:
Siskojen retket on kivoja😁
Kiva reissu tiedossa. Toivon saavani valokuvan ukista. Nykyään kun on niin helppo ottaa kännykällä kuva valokuvasta ja ladata omiin kuva-arkistoihin, niin tosi kiva. Minulla ei ole valokuvaa ukista.
miljoona kirjoitti:
Kiva reissu tiedossa. Toivon saavani valokuvan ukista. Nykyään kun on niin helppo ottaa kännykällä kuva valokuvasta ja ladata omiin kuva-arkistoihin, niin tosi kiva. Minulla ei ole valokuvaa ukista.
Minäkin olen ajatellut tehdä isovanhemmistani ja sitä vanhemmista sukulaisista valokuvakollaasin tauluksi seinälle. Vanhat valokuvat on ihania.
- Oksettavaa
Hyi hel,,,eeti ,tuo sana koiruli.= niiku ripuli
Mielikuvat nousee ihmsen päästä, sulla jostain syytä ripuli? Kertonee sielunmaisemastasi ;).
- Jotainsyömistäkenties
Mitä ne ovat ?
Kevät tuntuu päivä päivältä kivemmalta, mutta eilen minua erikoisesti ilahdutti, kun verkkokaupasta tilaamani kevättakki tuli perille. Takkia olin jo kaupoissa moneen kertaan hypistellyt, mutta kun ei oikeaa kokoa löytynyt piti tilata netistä. Voi miten tuntuukaan kivalta, kun saa mieleistään, ja vielä kotimaista, päälle laitettavaa kunhan ilmat lämpiää.
Minäkin tilaan joskus netistä. Joskus onnistuu joskus ei. Palauttaminen vaivalloista. Kenkiä en netistä tilaa.
siilivain kirjoitti:
Minäkin tilaan joskus netistä. Joskus onnistuu joskus ei. Palauttaminen vaivalloista. Kenkiä en netistä tilaa.
Minulla on postin palvelut kaupassa ja kiskalla ihan lähellä, joten palauttaminenkaan ei ole vaikeaa vaikka tulisi väärä koko tms. Tämän takin koon tosin tiesin oikeaksi tilatessani, kun olin sovittanut kaupassa sekä numeroa liian isoa, että numeroa liian pientä ja tarvitsin koon siitä välistä. Kenkiäkin olen tilannut netistä ja tiedän muutaman merkin lestin ja koon minulle sopivaksi, mutta mieluummin ostan minäkin kengät suoraan kaupasta..
pal kirjoitti:
Minulla on postin palvelut kaupassa ja kiskalla ihan lähellä, joten palauttaminenkaan ei ole vaikeaa vaikka tulisi väärä koko tms. Tämän takin koon tosin tiesin oikeaksi tilatessani, kun olin sovittanut kaupassa sekä numeroa liian isoa, että numeroa liian pientä ja tarvitsin koon siitä välistä. Kenkiäkin olen tilannut netistä ja tiedän muutaman merkin lestin ja koon minulle sopivaksi, mutta mieluummin ostan minäkin kengät suoraan kaupasta..
Juu. Monet tekee juuri noin että sovittavat kaupassa valmiin koon ja tilaavat netistä. Saa haluamansa.
siilivain kirjoitti:
Juu. Monet tekee juuri noin että sovittavat kaupassa valmiin koon ja tilaavat netistä. Saa haluamansa.
Tuota en oikein ymmärrä! Miksei osta kaupasta jos sopivan koon löytää? Verkkokaupasta kun ei yhtään sen halvemmalla saa, tai riippuu tietenkin tuotteesta/myyjästä. Jos olisin tuon takin kaupasta sopivassa koossa löytänyt, olisin sen kiireesti sieltä kotiin kiikuttanut, liikkeen verkkokaupassa ihan sama hinta kuin liikkeessä.
pal kirjoitti:
Tuota en oikein ymmärrä! Miksei osta kaupasta jos sopivan koon löytää? Verkkokaupasta kun ei yhtään sen halvemmalla saa, tai riippuu tietenkin tuotteesta/myyjästä. Jos olisin tuon takin kaupasta sopivassa koossa löytänyt, olisin sen kiireesti sieltä kotiin kiikuttanut, liikkeen verkkokaupassa ihan sama hinta kuin liikkeessä.
Oisko kyseessä netistä tilaamiseen liittyvä maksuaika tms?
siilivain kirjoitti:
Oisko kyseessä netistä tilaamiseen liittyvä maksuaika tms?
Voi ollakin, eipä vaan tullut mieleeni kun en koskaan osamaksulla osta.
pal kirjoitti:
Voi ollakin, eipä vaan tullut mieleeni kun en koskaan osamaksulla osta.
Osta nyt, maksa kesäkuussa. Monet käy koukkuun.
- JeppePåBerget
Tänään kotimatkalla pikkanen "kärlkramppi" , pakko jäädä vähäks aikaa penkille huilaamaan.- :( Nyt taas kalja maistuu :)
Onnen tunteet ovat sellaisia täyteläisiä hetken raapaisuja, jotka riipaisevat.
Se on jokin hyvän mielen poksahdus, joka tulee ja menee, en tohdi jäädä hykertelemään.
Onnentunteeseen liittyy monesti elämän pikkujuttu, joka kasvaa alkupistettään suuremmaksi. Enpäs arvannutkaan, että … jne
Vuodenaikojen vaihtelut antavat meille suomalaisille monia onnenhetkiä ja useinkin yhä uudestaan ja uudestaan.
Puhutaan monesti onnenpipanoista, niin ajattelin kerran, että mitähän nekin oikein ovat, mutta sitten keksin, että olisiko ne niitä pieniä hoksaamisia ja löytöjä, joita hetkessä tekee, ja jos ja kun oma mielentila tai juuri kiireettömyys tai muut ulkoiset jutut osuvat kohdilleen niin niistä kasvaa se onnentunne.
Mitään en tiedä, tunnen vain onnea ja iloa,
sehän voi olla myös elämänasenne, että näkee ja kokee iloa ja onnea ympärillään.
Jollekin taas pelkkä tyytyväisyys voi olla onnea.- Psykoterapeutitar
Onnea ja iloa melkein koko ajan💖 Elämästä täytyy nauttia, kun nyt on niin mukavaa ja helppoa. Onni ja ilo täytyy löytää vaikeinakin aikoina. Elämän täytyy kantaa!
- Psykoterapeutitar
Kokemuksen perusteella täytyy vain sanoa, että on ainakin tähän asti kantanut.✨💖✨
Kaikista kokemuksista huolimatta tai kokemusten takia.🙂 Psykoterapeutitar kirjoitti:
Kokemuksen perusteella täytyy vain sanoa, että on ainakin tähän asti kantanut.✨💖✨
Kaikista kokemuksista huolimatta tai kokemusten takia.🙂Nii. Elossa ollaan ni kait se on kantanu.
- Pieni-ilo-tämäkin
Jehovan todistajat ja poliitikot on vähän samanlaisia kieroja puhujia. Jos ne kirnuun tunkis ja männällä löis ei osuisi. Muutamia kertoja olen jehovien kanssa rauhallisesti tingannut ja nyt työ on tuottanut tulosta. Kaksi "partiota" kulki tällä kadulla ja minun talo jätettiin väliin. Pitäisköhän pyrkiä sinne kansaedustajaopistoon
- iloa-ja-murhetta
Pal oli tilannut netistä onnistuneen ostoksem, siis takin. Minä tilasin herkkuja Matsmartista ja Fiksuruoasta. Toinen tuli viereiseen K-markettiin ja toinen R-kioskille, mutta känny täytyi olla mukana, koska siellä oli se lunastus koodi.
Molemmat ruoka/herkku ostokset oli mieleisiä, mutta kotona huomasin, että kännykkää ei ollut enää ja siitäkös huolestuin. Olin varma, että se jäi R-kioskin tiskille, mutta kun illalla kävelin sitä kyselemään, niin eipä ollutkaan.
Aikani pitelin mietintämyssyäni ja sitten tsekkasin vielä kerran käsilaukkuni ja siellähän se oli. Olin sen vaistomaisesti siirtänyt taskusta pois, koska taskuista se liukuu helposti ulos ja siellä oli jo luottokortti lompakkoni. Voi, mikä helpotuksen huokaus.
Tämä kommenttini on sitten ihan tahallaan tehty.
Turha irvistellä.
-
Minä koen aina iloa, satunnaisesti onneakin kun mieleeni tulvii ajankohtainen aate riimistä ja siihen sopiva idea musiikista.
Esim.tuossa alenpana on yksi josta olen erittäin ilahtunut.
H.- ei.näy
Missä "alenpana"? Tässä ketjussako?
ei.näy kirjoitti:
Missä "alenpana"? Tässä ketjussako?
Yritähän irvistellä vielä vähän paremmin.
H.- ei.näy
hunksz kirjoitti:
Yritähän irvistellä vielä vähän paremmin.
H.¿¿??¿¿??¿¿?? en ynmärrä??¿¿??
Oi kun kiva ja ihan tahallaan uskalsit sen esiin tuoda. Minullakin ilon ja onnen hetkiä tuo päivittäin auton kaiuttimista täysillä ulvova toisten riimittämä ja säveltämä musiikki.
- Bengalitikku
Ette tiedä, miten repeän iloriemusta, kun minusta on tullut pankkivirkailija, verovirkailija, jätteiden lajittelija, kassanhoitaja itsepalvelupisteissä, matkavirkailija tilatessani hotellin ja lennot, puutarhuri, labrakokeeni analysaattori ja mitä vielä...
- 1eero
Huomenta, ilma on kohtalaisen hyvä, kahvit juotu ja lähden ulkoilee parin tunnin kuluttua, samalla käyn äänestämässä.
Kel onni on, ei sitä tarvitse kätkeä.- henrjii
hyvä äänestä sossuja, niin me kaikki ollaan onnellisia.
jaettu ilo on moninkertainen ilo ja onnen tunne - 1eero
Oikeistoa, en kyllä äärioikeistoa koska eivät hallituksessa, eikä varma ettei kokoomuskaan.
Iltapäivää. Tulin juuri äänestämästä ja nyt kohta päivänokosten aika. Jotkut kokee onnella hehkuttamisen leuhottamisena.
siilivain kirjoitti:
Iltapäivää. Tulin juuri äänestämästä ja nyt kohta päivänokosten aika. Jotkut kokee onnella hehkuttamisen leuhottamisena.
Ja. Minä äänestin tänä vuonna lähinnä henkilöä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997720- 1075567
- 2664758
- 494733
- 733483
- 502788
- 582477
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222428Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412264