Tulisitko nainen

eijassais

vaihtaan mun autoon kesärenkaat? Tänäänkin sopisi tai vaikka viikonloppuna. :) Mua ei nytten huvittaisi ja voin tehdä sitten joskus jonkun vastapalveluksen.

19

50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muutenkyllä

Sulla ei taida olla autotallia missä vaihtaa...?

• jotenhopihopi

Sisätilat löytyy missä voi vaihtaa. Ei kyllä omissa tiloissa.

• Sittenvointulla
        jotenhopihopi kirjoitti:

Sisätilat löytyy missä voi vaihtaa. Ei kyllä omissa tiloissa.

Täytys tää työpäivä hoitaa ekaks loppuun. :D

• itevarmaanjoutuu

Eikös se yleensä tähän aikaan useimmilla lopu? Itsellä ainakin. Ja ehkä tässä vielä saa virtapiikin ja käyn llemmalla tai sitten huomenna. Epäilen ettei se yksi kuitenkaan tulisi ja tuskinpa kukaan muukaan. :*)

• Notulisinseuraksijos
        itevarmaanjoutuu kirjoitti:

Eikös se yleensä tähän aikaan useimmilla lopu? Itsellä ainakin. Ja ehkä tässä vielä saa virtapiikin ja käyn llemmalla tai sitten huomenna. Epäilen ettei se yksi kuitenkaan tulisi ja tuskinpa kukaan muukaan. :*)

Loppuihan se aika pian. :)

• Vihreä

En ole koskaan vaihtanut renkaita joten empä taida tulla.

• Nomutta_

harjoitus tekee mestarin. :)

• Tiedämihintulla

Voisin joo tullakin.kerro vain osoite.💕

• voistullapitkämatka

Sitäpä en nyt taida tähän laittaa. :D

• nainen_auttaa

Kyllä voin tulla mielelläni ja samalla voin tehdä muutakin remonttia mm. lampunvaihtoa, palovaroittimen korjausta, pyörän korjausta, pesukoneen korjaus... Tv korjaus, tietokoneen korjaus, naulaamista, ripustamista yms.

• kaikkikerralla

Ei kai kellään ole vermeitä rikki noinkin paljon kerralla?

• Tunkki esiin sitten!

• SoiPääs

Kesärenkaat, kesärenkaat🎶

• Puolinjatoisin

Voin vaihtaa sun renkaat kun väännät pultit auki ja kiinni. Sen jälkeen voit vaihtaa mulle kesärenkaat ja vääntelet taas pultteja🤧

• sopiihyvin

Mikäpäs siinä. Sulle jää tunkkaus ja otat aina renkaan pois ja laitat toisen tilalle. Sitten kuuluu tryyt tryyt, kun kiristän tai löysään pultit siihen soveltuvalla koneella. :)

• Mitäs vastapalvelusta tarjolla? :D

• Naisetkömpelöitä

Ehkä sulla on voimia enemmän😊

• Työtekijäänsäneuvoo

Vai naiset kömpelöitä! =) Olen itse joutunut vaihtamaan auton renkaan pilkkopimeällä tienvarressa pelkien ohikulkevien autojen valossa. Oli vieläpä talven kovin lumimyräkkä. Toki kokeilin ensin josko joku herrasmies pysähtyisi auttamaan, mutta sinne lumimyräkän keskelle olisin hautautunut, jos en omatoiminen olisi ollut. No, niinpä vain tuli se elämäni ensimmäinen rengas vaihdettua ja pahimmassa mahdollisessa paikassa. Hitsi, että olen vieläkin itsestäni niin ylpeä ;D

• Apuamissäootmies

Olisin lyönyt hanskat konepellille. Kipittänyt korkkareissa ja kiljunut.😪

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7360
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3634
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      374
      2019
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1489
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe