Se oli paljon mielenkiintoisempi trollihahmo kuin nämä iänikuiset Janicat ja Bicky Royalit tuttavineen. Varmaan osittain siksikin, ettei sitä kulutettu loppuun ikuisella sarjapostailulla. Muistan nähneeni Carlista jotain muutaman aloituksen koko palstailuaikanani. Ja oli myös enemmän hyvän maun mukainen, ei joutunut lukemaan sitä iänikuista "hän väänsi tortun pönttööni" tai "pyyhki paskaisen peniksensä verhoihini".
Jotain kertonee sekin, että jopa lohikäärmeet ovat uskottavampi hahmo kuin tämä janica/suomityttö. Ennemmin lohikäärmeetkin lentelevät esiin piiloistaan kuin janican/suomitytön kakkafetissi kuvastaisi mitenkään keskivertoa suominaista. Ja palstatrollien ideahan kaiketi on, että ne oikeasti olisivat karrikatyyreja elävän elämän ihmisistä. Muttei mulla ole kyllä eläissäni tullut vastaan ainuttakaan naista, jolla olisi janican/suomitytön kaltainen paskafetissi. Tietenkään läheskään kaikkien tuttavien kanssa ei edes seksistä puhuta, mutta parhaiden ystävien kanssa tulee kyllä puhuttua.
Ai niin ja olen itsekin lohikäärme (kiinalaiselta) joten ehkä siksikin kiinnostaa enemmän muiden lohikäärmeiden puuhat ja se miten ne liittyvät valkokauluspaita-Carliin. Ovatko ne lohikäärmeet Carlin palvelijoita vaiko ylellisiä lemmikkejä?
Mutta missä on valkokauluspaita-Carl ja hänen lohikäärmeensä??
3
57
Vastaukset
Mistä sä nyt tollaista oikein keksit, että sillä Janicalla tai Suomityttö24v:llä muka olisi jotain paska-fetissejä??
Yhteistä heillä nyt tosin on ainakin se, että he molemmat tykkäävät niistä tatuoitukaluisista penetraattoreista ja isokaluisista jyystärikarjuista, jotka jyystäessä oikein runttaamalla runttaavat sitä valtavan kokoista kalua sen eläimellisen mölinän säestämänä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Tollainen jyystäminen sitä tuntuukin ihan vatsalaukussa asti:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))Mä olenkin ihan normaali naisista kiinnostunut heteromies. Mutta sua sitä tuntuukin kovasti ne tummaihoisten miesten mulkut saatana kiinnostavan.
- Yusuf
Minä kairata Dark-rakkaan kuivana kakkonen!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154