Kukaan saanut tuloksia hiustenlähdön ehkäisyssä pelkästään Nizoralilla tai vastaavalla ketokonatsolia sisältävällä shampoolla? Loppuiko hiustenlähtö, kasvoiko uusia hiuksia?
Nizoral shampoo
3
1562
Vastaukset
- Tukkatakas
Eikö kellään kokemuksia Nizoralista? Siis lähinnä perinnölliseen hiustenlähtöön. Itse aloitin nyt seuraavanlaisen kokeilun: Nizoralilla pesu kerran viikossa, muut päivät teepuushampoolla. Siis pesu joka päivä. Lisäksi aamuin illoin Weledan hiusvesi. Lisäksi kerran viikossa öljyhoito ja turvehoito. Saa nähdä mitä tapahtuu, vai tapahtuuko mitään... seuraava askel sitten lienee spironolaktoni, minoksidiili ei innostaisi lainkaan herkän päänahan vuoksi.
- Anonyymi
Nizoral on auttanut ainakin minua hiuksia ei lähde niin paljon
- Anonyymi
Kannattaa selvittää mistä hiustenlähtö johtuu. Esimerkiksi joidenkin ravintoaineiden puutokset voi aiheuttaa sitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850