Olen 15v poika enkä ole ikinä seurustellut. En ole mitenkään kauhean komea (ainakaan omasta mielestä) ja olen aika laiha. En ole todellakaan suosittu. Olen ollut pari kertaa ihastunut ja kerran kerroin tytölle kiinnostuksestani mutta hän kertoi siitä koko luokallle enkä uskalla kertoa tai edes seurata ig:ssä tämän hetkistä ihastustani koska pelkään että hänkin kertoo kaikille. Minua pelottaa etten ikinä pääse seurustelemaan kenenkään kanssa ja jään neitsyeksi koska olen ruma jne............en tiedä miksi edes kirjotan tätä viestiä muttta haluan vain avautua vaikka kukaan ei jaksaisikaan lukea tätä viestiä....
Pelottaaaaaaaaaaa
15vpoikaa
1
77
Vastaukset
- NakkiHandussa
Osta näppylähanskat, elo helpottuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479