Voi että näin pääsee käymään. Sipilän tulos on ulos.
Kohta Apollonkatu 11A vaikertaa ja vinkuu
11
59
Vastaukset
- ValheOnLestanMerkki
Milloinkas Partakarvalesta on lupauksensa pitänyt..?
Niinpä, ei lähde yliherruuden makuun päässyt Lestakyrpä vapaaehtoisesti ulos ostamansa "puolueen" johdosta vaikka rautakangella väännettäisiin... - Kiinteistövälittäjä
Kiinteistö on tulossa myyntiin.
- Faktaapukkaa_
Kepu murskatappio.
- Duunitloppuu
Huomenna puolueessa alkavat yt-neuvottelut
- BernerinKolmio
Erinomainen uutinen!
Keskusta menettää miljoonia euroja puoluetukea. Puoluetoimisto menossa myyntiin.
Kansa on puhunut!
Berneriä tulee ikävä....- toimisto.olla.pittää
Miksi ihmeessä puoluetoimisto pitäisi myydä. Sipilähän maksoi velat. Niin ainakin kepulaisille on kerrottu.
Ei se kiinteistövero niin kauheen paljon ole, etteikö sitä maksettaisi puoluetukijaisilla.
- SipilänExcel
Nykymenojen tasolla kepit menevät puolueena konkurssiin kun tulopohjasta putoaa 19 kansanedustajan tuomat puoluetuet
- KostoTarjoillaanRaakana
Lestakepulipuolueen konkurssi olisi kyllä varsin suotavaa...
- Vaihdettava
Hyvät vaalit ja kansalta selkeä viesti. On vaihdettava johto täysin uusiin kasvoihin. Puolueen puheenjohtajasta ja sihteeristä on aloitettava.
- kauppasyntyy
Kiinteistölle on jo ostajaehdokas ... halvalla pitää kyllä lähteä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174