Varasin marraskuulle reissun Torreen viikoksi mutta se on reittilennoin. Ei Tuin kautta retkiä. Kysymys kuuluu voiko retkiä ostaa paikanpäältä jostain? Mulla on kolmen tähden hotelli Ritual varattuna mutta haluaisin ottaa jonkun viiden tähden spa-hotellin ainakin muutamaksi päiväksi. Mitä hotellia suosittelisitte? Käytössäni ei ole autoa. Ei korttia. Haluaisin käydä Gibraltarilla. Saako ostettua retkeä Gibraltarille jostain hotellilta? Onko Torressa muita retkiä? Veneretki tms? Kiitos tuhannesti jos joku osaa vastata.
Torremolinos tekemistä
5
150
Vastaukset
- portilloavanza
Jos englanti taittuu, niin hyppää paikallisbussiin ja aja La Linean kaupunkiin, Kävele rajan yli Gibraltariin. Heti rajan jälkeen on takseja jotka selostavat ja ajavat apinoiden luokse ylös. Muistaakseni ottavat neljä matkustajaa. Kannattaa lyöttäytyä vajaaseen kuormaan mukaan.
Myös paikalliset matkatoimistot myyvät halpoja bussimatkoja sinne.
Jos haluat suomenkielistä palvelua, kysy Centro Finlandiassa toimivasta Meriatur matkatoimistosta josko helillä on matkaa sinne.
Paikallisbussien aikataulut ja reitit löytyvät sanoilla portillo avanza- Anonyymi
Selitä ensin miten Centro Finlandia löytyy Torremolinosista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selitä ensin miten Centro Finlandia löytyy Torremolinosista!
Ei se sieltä löydy mitenkään. Sinun pitää vääntäytyä Ihan Fuengirolaan asti jos haluat siellä henkilökohtaisesti käydä.
Pienellä omatoimisuudella löydät mainitun matkatoimiston yhteystietoineen.
- käsittämätöntä
On se kumma juttu kun neuvot miten voit matkustaa Gibraltarille ovat sääntöjen vastaisia!!!
Kaupungissa on useita matkatoimistoja jotka myyvät päivän matkoja sektorilla Sevilla Cordoba Tanger. Kielenä espanja tai englanti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398