2vikkkoa erosta, viikko menu juodessa ja tää toinen viikko on se joka palauttaa maanpinnalle :(
Miten voikaan pitkän suhteen jälkeen tuntea näin yksinäiseksi. Joka kerta kun tulee ovesta sisään, automaattisesti alkaa vaan itkemään. Mä kaipaan sitä hyvää mitä meillä oli. Samanlaista arkea en ole kokenut koskaan ja sen verran erikoista meillä oli et sä oot just se joka pääs karkuun ja uskon etten unohda sua koskaan. 3 vakava suhde ja tämäkin kaatu. Kun on vaan pää niin sekasin... Kaikki meni vtuiks..
Olit Milla aivan järjetön tapaus. Pitää vaan päästä yli, en tiiä kauan siihen menee mut nyt on vaan ikävä. Sohvalla yksinäistä, sängyssä yksinäistä, autossa yksinäistä, kaikki on vaan niin yksinäistä.... Toivottavasti tää oli järkiratkasu... Mä olisin vielä halunnut yrittää tavalla tai toisella. Nyt ei auta ku mennä lääkäriin selvittelemään nää omat ongelmat. Mä haluun sut takas, en saa... Mä rakastan ja ikävöin. Vastahakosesti toivon sulle hyvää. Oon vaan vielä vihanen ja katkera että näin kävi... iso mies ja itkee yksinään, ei voi mitään :(
Avautumista vaan...
Millallevaikketnääkään
1
92
Vastaukset
- Anonyymi
Katso peiliin !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595