Pääsiäisen, vai meinasitko lähteä sukuloimaan tai jonnekin muualle reissun päälle? :)
Oletkohan sä täällä
13
55
Vastaukset
- Anonyymi
En ainakaan täällä palstalla.
- Anonyymi
No en nyt palstaa meinannukkaa vaan tätä kaupunkia :D
Minä teen korkeintaan päiväseltään reissun äidin luo. Päivää en ole vielä valinnut.
- Anonyymi
En mene. Voisin tarjota pääsiäismunaa, jos tulet kahville. :)
- Anonyymi
Mmm... se kyllä maistuis, toivoinkin ehdotustasi. En vaan tiedä osoitettas. Sattuisitko sattumalta huomenna lähistölle kun vapaudun kolmelta?
- Anonyymi
Joo, kuopiossa ollaan.
Voi olla, että otan fillarin ja poljen siskon luokse grillaamaan makkaraa ja saunomaan, auto kun sattuu olemaan paskana ja ei ole nyt 600€ varaosiin. Ei kai mulla muuta ohjelmaa ole, kun ihmiset hylkii minua muutenkin.
- Anonyymi
Kotosalla olen, en lähe sukuloimaan tai muualle.
- Anonyymi
Mitäs aloittaja-nainen itse on ajatellut duunata...? Himanpuolessa minä luuraan...luulisin niin.
- Anonyymi
Ajattelin piipahtaa vanhempieni luona tuossa vajaan 70 km päässä. Mutta jos hän ehdottaisi jotain niin voisin kyllä kotiutua sieltä jo suunniteltua aiemmin :)
- Anonyymi
tääl mä pyörin tätä samaa rinkiä päivästä toiseen. Ei ole mitään reissuu tiedossa.
- Anonyymi
Puoli pääsiäistä kotosalla ja sitten pieni reissu. Kokkoja ehtii nähdä jos viitsii käydä katsomassa. Vähän pidennetyllä pääsiäislomalla mennään.
- Anonyymi
Vähän töitä. Ruokailijoita saattaa tulla. Saunomista. Munien kanssa touhuamista🐔🐣🦅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479