Moi, mikähän mahtaa olla suositus vanhalle keltaiselle Bella 440 TL:lle? Jos jollain on vene, jossa tyyppikilpi paikallaan niin sais varmaa tietoa.. Myynti-ilmoituksissa vaihtelee suuresti 20-60hv
Bella 440TL moottorisuositus
7
2906
Vastaukset
Itellä vähän vastaava Lami 440 gtx jossa max on 40. Mulla on 60 ja ihan passeli. Nykyään kait trafi vähän kattoo ettei laiteta yli maxin joten sieltä saa varman vastauksen, jos se pitää rekisteröidä uudelleen. Mulla omistajanvaihdos meni ok kun kone oli jo vanhassa rekkarissa. Alkuperäinen pata luulisin, ainakin samaa ikää.
- Anonyymi
Vene on siitä hauska kapistus, että Bella 440TL veneeseen saa laittaa vaikka 16 litraisen 9 sylinterisen veekasin nitrolla, ilokaasulla ja ahtimella.
Lisäksi äänenvaimennusta ei tarvita.
Mutta jos Bellalla haluaa ajella, niin yksin 20hv menettelee ja 60hv alkaa mittaamaan veneen ominaisuuksien rajoja.
- Anonyymi
Philipsin tehosekoitin
- Anonyymi
40-70hp.
- Anonyymi
Kiitos vastauksista! Olen vielä teriin yhteydessä..
Traficomin taulukossa näyttää löytyvän Bella 440 R ja max. koneteho 40hv (sininen kilpi)
https://www.traficom.fi/fi/liikenne/veneily/vesikulkuneuvon-moottorin-vaihtaminen- Anonyymi
Just saat plaaniin jos nelitahtinen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496545Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6612791Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.921197- 841195
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 72992
- 228875