Hus:in mielenterveystyö ei perustu todelliseen auttamiseen
Raha ratkaisee ja virheet diagnooseissa ovat räikeitä
Välillä jopa laskelmoituja
Nämä lääkkeet joita esim kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön syötetään
Eivät paranna saatika edes auta, ihmiset vajoavat pois todellisuudesta
T: 11 vuoden kokemus hus:in auttamisesta:)
Potilaat ovat lääkefirmojen testieläimiä
Hoitovirheiden salailu(HUS)
2
251
Vastaukset
- Anonyymi
Tyks Loimaa ja Turku salailee myös törkeästi hoitovirheitä. Paperit ovat muunneltua totuutta. Väitetään esim. TT-kuvatun, vaikka ei kuvattu. Terveyskeskuslääkäri väittää antaneensa monikirjoisen antibioottikuurin, vaikka ei antanut. Virkalääkäri väittää kuumeen loppuneen, vaikka sitä ei edes mitattu. PVK ja avi sitten uskovat lääkärien kirjoittamia papereita.
Vuonna 2014 hus:in konitohtorit tehtailivat yli 10 000 hoitovirhettä
Suurin osa potilaista ei jaksa hakea korvauksia ja ne ketkä hakevat saattavat joutua tappelemaan vuosikausia oikeudessa korvaussummista
Järkyttävää että ihminen joka menettää lopullisesti esim työkykynsä joutuu elämään lopun elämänsä todella pienellä sairauseläkkeellä
Hoitovirhetakuu olisi askel lääkäreiden parempaan koulutukseen
Nyt en itse menisi mihinkään leikkaukseen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329