Olen tykännyt mämmistä aina, nytkin. Maha ei enää tykkää. Heti alkaa mouruamaan mämmin syönnin jälkeen.
Kirottu mämmi!
6
321
Vastaukset
- Anonyymi
Voisikohan mämmimerkin vaihtaminen auttaa asiaa ? Mämmiä myydään pienissä annosrasioissakin , voisi niistä kokeilla. Monet testit voittanut Kymppi-mämmi on valmistettu vedestä, rukiista ja ruismaltaista imellyttämällä, ilman sokerin tai siirapin lisäystä, mausteena maltillisesti pomeranssinkuorta ja sitä saa luomunakin. Noin 100 gramman annos kevytmaidon kanssa on minulle sopiva välipalaksi eikä vatsa valita, yksi rove riittää mainosti kahdelle pääsiäisajaksi. Jos vatsanväänteitä saa, voi maitohappobakteerikapselin ottaminen etukäteen auttaa asiaa. Itse säästyn matkoilla mahavaivoilta sen avulla , muutenkin otan niitä , jos on tavallisuudesta poikkeavaa ruokailua.
Harmihan se on, jos mämmistä pitää eikä vatsa sitä hyväksy. Onhan se saanut ihan runsaskuituisen superfoodin maineenkin. Olisikohan Mietaan Juhalla niksiä, miten maha mämmiä sietää, hänen pääsiäisperinteisiinsä kun kuuluu syödä sitä kymmeniä ropehellisia.
Hyvää pääsiäistä ! Saa nähdä , tanssiiko aurinko pääsiäisaamuna.
terveisin Ramoona - Anonyymi
Kymppimämmiä syönyt. Nykyään ei maha kestä. Onko mämmi muuttunut,vai maha. Ennen vanhaan popsin,kun mämmi on ruokaisaa.
- Anonyymi
Ennen söin Oululaisen mämmiä, nyt tuota Kymppiä ja hyvin vatsa kestää. Voi jättää ruisleivän pois mämmipäivänä. Olen maistanut mämmijäätelöä mutta mämmi on mämminä parasta. Yhdellä tuokkosella minäkin pärjään.
- Anonyymi
Eroja on mämmeissä kuin myös hinnassa.
- Anonyymi
Minunkin vatta herkkä liian vahvalle ja liian proteiinimäärälle. Mämmiä otan päivässä n.2dl. Se aiheuta liikaa vattanpuruja ja laksatiivisiä haittoja.
Vähintään punanen maito pitää olla mieluummin laiha kahvikerma mämmin kanssa. Pari pientä kuoriperunaa vielä kärsii ilman ilmavaivoja. Liha-tai kalatuotteita pitää olla mukana.
Muuten. tuota anonyymihölmöilyä ei voi kaun kukaan kestää, ei ylläpidon lisenssitkään, noin päätalolaisittain ilmaistuna. anonyymi 1103. Kummallisesti tuo vatsa muuttuu iän myötä. Rakastan mämmin makua, etenkin vaniljakastikkeen kera herkkua, mutta kun vatsa mouruaa sen jälkeen. Ei kestä enää ruisleipääkään.
Pääsiäinen pilalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277