On se sitten ihmisten omatoiminen teko tai pakottamalla nostamalla liha- ja maitotuotteiden veroa.
Suomen kansa on vain sairaanpaa. Terveyskeskuksien ja apteekkien jonot vain jatkaa kasvamistaan.
Kelan rahoittaa ihmisten itse aiheutettujen elintasosairauksien lääkitykset, jotta saadaan oireet pidettyä kurissa.
Itse sairauden lähdettä ei paranneta. Jatketaan samaan malliin ja syödään siihen pääle kalliita lääkkeitä ja
vingutaan kun ei ole varaa terveelisempään elämään.
Ei ne elintasosairaudet ole tullut niiden tiettyjen lääkkeiden puutoksesta, vaan sieltä lautaselta ja muista
huonoista elintavoista.
Sairaudet eivät periydy. Ruokailutottumukset ja uskomukset ruosta periytyvät.
Ravintotieteilijät raapivat päätään, kun kansa syö mitä haluaa – mutta parannamme koko ajan, ja 2020-luvulla DASH:in pitäisi kuulua kaikkien arkeen
https://yle.fi/uutiset/3-10730414
Lihan syöntiä tulee vähentää pakostakin
Anonyymi
4
139
Vastaukset
- Anonyymi
Taidat olla jotenkin vinksahtanut.
- Anonyymi
Kun syö monipuolisesti kaikkea ja kohtuudella, niin pysyy terveenä. Lisäksi tietenkin täytyy harrastaa liikuntaa mahdollisimman paljon. Silloin mielikin pysyy virkeänä. Eikä tarvitse syödä purkista vitamiineja ja hivenaineita.
- Anonyymi
En vähennä.
- Anonyymi
Kannatan. Aloitetaan koirien vähentämisellä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647