Hus:in mielenterveystyö ei perustu todelliseen auttamiseen
Raha ratkaisee ja virheet diagnooseissa ovat räikeitä
Välillä jopa laskelmoituja
Nämä lääkkeet joita esim kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön syötetään
Eivät paranna saatika edes auta, ihmiset vajoavat pois todellisuudesta
T: 11 vuoden kokemus hus:in auttamisesta:)
Potilaat ovat lääkefirmojen testieläimiä
Hae töihin Hus:in mielenterveystyöhön
1
221
Vastaukset
- Anonyymi
Husin mielenterveystyö ei ole mitään muuta kuin kokoomuslaisten NATO-kumppanipoliisien kanssa hyökkäilyä Suomi-Venäjä-seuralaisten ja Suomi-Kiina-seuralaisten koteihin. EUn ihmisoikeussopimuksesta lääkärit, poliisit ja kansanedustajaretkut eivät välitä mitään. NATOa vain haluaa koko porukka miellyttää. Kukkoilevat virkalääkärit leikkivät jumalaa ja pilaavat monen työllisyyden, talouden ja pakottavat muuttamaan muualle, jossa on vähemmän väkivaltaisia virkamiehiä. Pikkupaikkakunnat ovat kuitenkin usein asumiskelvottomia, niissä on esim. valehtelevia lääkäreitä ja työllistyminen nolla.
Itäryhmän maat seuraavat liian kiltisti suomalaisten vallankäyttäjien ilkeilyä. YK oikeuttaa torjumaan länsiliittoutuman YKn periaatteiden vastaiset hyökkäilyt. Saaristolaistyyli kokonaan pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165