Tällä palstalla on ainakin yksi täysin häiriintynyt henkilö ja se on tämä syrjäytynyt ja yksinäinen skeptikko, jonka ainoa elämäntehtävä näyttää olevan vaihtoehtoilijoista kirjoittaminen hyvin negatiiviseen ja alentavaan sävyyn. Hän myös kuvittelee kaikki muut täällä vaihtoehtoilijoiksi, eli hän on myös vainoharhainen.
Kerrohan skeptikko, että minkälainen psyykelääkitys sinulla on?
Ilmeisesti liian lievä kuitenkin.
Säälittävä reppana.
Häiriintyneet henkilöt palstalla!
4
95
Vastaukset
- Anonyymi
> Kerrohan skeptikko, että minkälainen psyykelääkitys sinulla on?
Kerrohan valittaja, minkälainen arvosana sinulla on äidinkielessä (oletuksena suomi). - Anonyymi
skepo taitaa olla luuseri eli vakuutuslääkäri
- Anonyymi
> Hän myös kuvittelee kaikki muut täällä vaihtoehtoilijoiksi, eli hän on myös vainoharhainen.
Millä pätevyydellä annoit tuon diagnoosin? Karkean yleistyksen tekijäkö sinusta on vainoharhainen?
Kerro puolestasi, millaista on olla syrjäytynyt, uhriutuva, oppimiskyvytön tai -haluton vaihtoehtoilija ja tieteen kieltäjä.- Anonyymi
vakuutuslääkäri parantaa kaikki vaivat pelkällä tyhjällä katseellaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637