Täällä on väärä mariamagda nyt

mariamagda

Minä häippäsen väkäksi aikaa, joten minä mariamagda itse en täällä kirjoita vähään aikaan.
Säälittävintä toisen nimmarilla kirjoittelu.

18

995

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • idiootti

täällä(kin) liikkuu kaikenlaisia feikki-idiootteja!

• feministi

Kun alkoi saada omaa lääkettään.

• feministikö

Jotenkin tuntuu siltä, että täällä kannatas itse kunkin tarkistaa noita lääkkeittään.

• feministi
        feministikö kirjoitti:

Jotenkin tuntuu siltä, että täällä kannatas itse kunkin tarkistaa noita lääkkeittään.

Vai joko ollaan niin vahvassa pillerissä, että nauraa kauimmin ja parhaiten?

• feministikö
        feministi kirjoitti:

Vai joko ollaan niin vahvassa pillerissä, että nauraa kauimmin ja parhaiten?

... ja nyt on huomattavasti rauhallisempi olo. Suosittelen vahvasti sullekin.

• feministi
        feministikö kirjoitti:

... ja nyt on huomattavasti rauhallisempi olo. Suosittelen vahvasti sullekin.

olen täällä pitämässä huolen siitä, että jos joku vittuilee nimellä jostakusta toisesta kirjoittajasta, se saa samalla mitalla takaisin.
        Minun rauhassani ei ole mitään valittamista. Päinvastoin, olen mitä orientoitunein.

• feministikö
        feministi kirjoitti:

olen täällä pitämässä huolen siitä, että jos joku vittuilee nimellä jostakusta toisesta kirjoittajasta, se saa samalla mitalla takaisin.
        Minun rauhassani ei ole mitään valittamista. Päinvastoin, olen mitä orientoitunein.

Ottasit nyt vähän rennommin täti, ei tää niin vakavaa puuhaa oo.

• Härmän vapaa nainen

"Säälittävintä toisen nimmarilla kirjoittelu."

Ei kaihda mitään keinoja, mutta se jo tiedettiinkin.

Onhan nuo läpinäkyvät Kaket, Maket, feministit, tuuliat, naiset, Matit, Keijot, Kallet, antiloopit ja marikat jo nähty.

Kannattaa rekata oma nimimerkki, minäkin olen jo varannut omani jota käytän tarvittaessa.

• feministi

`Hämeen hidasälyisin nainen`, varmaan :DD

• feministi

loan heittoa toistenkin taholta kestää, kun sitä itsekin harrastaa.

• Kokeillaan nyt sitten miltä tämäkin hullutus näyttää.

Ottaa niin luonnon päälle tämmöset viralliset kirjautumiset.

• Kurre_Orava
        Härmän.vapaa.nainen kirjoitti:

Kokeillaan nyt sitten miltä tämäkin hullutus näyttää.

Moro, hienoltahan tuo näyttää.

Onkos sulla maili osona harman.vapaa.nainen@freedom.harleydavidson.com

;)

• nuttu

Hienoltahan tuo näyttää ;)

• cisma

On tässä se hyvä puoli, että kukaan ei pääse nimellä kirjoittamaan, vaikka joku sitä näemmä on epätoivoisesti eilen yrittänytkin.
        No kyllä tiedetään kuka täällä nimeäni huutelee, no huudelkoon, laps' on terve ku se leikkii, juu ja olen kuulemma tänne koko eilispäivän kommentoinut, hyvähän se on tietää itsekin.

• ave.maria
        cisma kirjoitti:

On tässä se hyvä puoli, että kukaan ei pääse nimellä kirjoittamaan, vaikka joku sitä näemmä on epätoivoisesti eilen yrittänytkin.
        No kyllä tiedetään kuka täällä nimeäni huutelee, no huudelkoon, laps' on terve ku se leikkii, juu ja olen kuulemma tänne koko eilispäivän kommentoinut, hyvähän se on tietää itsekin.

Tekee mieleni vastata sinulle tähän kuten sinä (tai joku muu) vastasi minulle aikoinaan, se nimittäin sopii niin hyvin:
        Kun käyttää niin montaa nimimerkkiä kuin sinä, ei aina voi muistaa, mitä minäkin päivänä tuli käytettyä.

• cisma
        ave.maria kirjoitti:

Tekee mieleni vastata sinulle tähän kuten sinä (tai joku muu) vastasi minulle aikoinaan, se nimittäin sopii niin hyvin:
        Kun käyttää niin montaa nimimerkkiä kuin sinä, ei aina voi muistaa, mitä minäkin päivänä tuli käytettyä.

Kyll nää hiekkalaatikkoleikit on sit eri kivoi, eiks vaa?

• ave.maria
        cisma kirjoitti:

Kyll nää hiekkalaatikkoleikit on sit eri kivoi, eiks vaa?

Paikan tavoin... Hiekkalaatikossa lentää hiekka ja idätyslaatikossa joku muu.

• mariamagda

kivalta näytät sinäkin !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4259
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2135
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1213
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1086
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      908
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      113
      852
    7. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      73
      837
    8. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      816
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      245
      779
    10. Mies, mikä on kauneinta, mitä kaivattusi

...on sulle sanonut? Kuhan kysyn ♥️
      Ikävä
      37
      773
    Aihe