Jos asukas kärsii kovien kiputilojen aiheuttamasta aistien yliherkkyydestä, saakos taloyhtiön hallitus antaa luvan naapurille ilmalämpöpumpun asentamiseen?
Voikos Asian viedä oikeuteen? Mitkä mahdollisuudet on voittaa?
Saakos ilmalämpöpumpun asentaa pelkästään hallituksen luvalla
7
110
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko tällä aloituksella muuta pointtia kuin palstan aktivointi?
- Anonyymi
Taloyhtiön hallituksella ei ole vatuuksia antaa lupaa.
- Anonyymi
Periaatepäätös asennusluvasta, ja sen ehdoista on yhtiökouksen siunattava. Sitten asennuttaminen on kaikille osakaille mahdollista.
- Anonyymi
En minä tiedä naapureiden sairauksia. Miten aloittaja voi edellyttää sitä?
- Anonyymi
Naapurin sairaudella yms sivuseikoilla saadaan nostettua aloituksen vaikeusastetta!
- Anonyymi
Asunto osakeyhtiön taloa ei ole tarkoitettu miksikään sairastuvaksi, joten sairaisiin on turha vedota. Sairaan hoitoon on ihan eri laitokset joissa toimitaan heidän ehdoilla.
- Anonyymi
Olet kyllä todella vahvoilla oikeudessa.
Ilmalämpöpumppu ei saa aiheuttaa vähäistä suurempaa haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911244Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50615