Miten näitä käsittämättömiä väärinymmärryksiä syntyy...?

Anonyymi

Olen nyt törmännyt ihan hullunkurisiin asioihin ,viimeisen viikon aikana... kuten tuoreen ruu`an suhteen! Norjalaista kassilohta myydään kaupassa lähes jopa 2 viikkoa tuoreena kalana!???
Virossa leivotaan pullaa; pakataan muovipussiin ja rahdataan Suomeen myytäväksi... toista viikkoa sekin on tuoretta pullaa. ???

Mä tarjosin, perustusten tekijöille ilmaisen lounaan ja kahvia "yön ylinukkunutta" pikkupullaa kahvin kanssa, ilmaiseksi. Nousi hirveä haloo!!! Vanhaa pullaa... sitä samaa pullaa saavat myös hoitohenkilökunta, usein kahviaikaan se on ilmaista, koska meillä ei vanhentunutta myydä tuoreena.

Mulla ei myöskään ole lupaa myydä ruokaa vapaa-ajan tontillani, mutt kukaan ei voi kieltää mua tarjoamasta ilmaista lounasta työntekijöilleni. Ei mulla Begingiläistä ankanrintaa ole ollut tarjolla, mutt hernekeittoa ja uunipannaria, sekä pasta carbonaraa, hyvää ja halpaa... mutt soraääniä on kuulunut... ilmaisesta ruuasta!

Tänään oli lihapiirakoita tai sämpyliä ja grillimakkaraa. Paistettua sipulia ja kaalisalaattia, majoneesia.
Sinappia ja ketsuppia, voipaperiin saivat ne eväänsä grillistä kääräistä ja talouspaperia pari palaa vielä serveteiksi... yksikään äijä ei mutissut vastalauseita.

Vapun jälkeen on uus porukka työmaalla töissä... syökööt vaikka kynsiään, mä en tikkua ristiin laita ruokailuiden suhteen, nämä lokeilut nyt riitti mulle!

trollikka

5

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varo vaan, ettei vasemmistolaisuus pikku hiljaa karise sinusta, kun aikasi törmäät siihen, että mikään "ilmainen" ei ole minkään arvoista. :D

Valituksen määrä maailmassa on vakio.

• Ihmiset eivät tahdo kestää hyviä oloja, se näyttää aiheuttavan pahoinvointia monille.

• Anonyymi

"Begingiläistä ankanrintaa ja sämpyliä" Hauskoja aina nämä sun kirjoitusvirheet. Onko samaa vikaa kuin Valtakunnalla vai johtuuko vain turkulaisuudesta?

• Anonyymi

Kyllä tuo oli ihan harkittua... tohelointia minulta; "Begingiläistä ankanrintaa ja sämpyliä"...
        Hesassa olen käynyt Pegingiläistä ankanrintaa syömässä Beking Chinese Restaurant, ja hiukan erinlainen menuu siellä; kuin mulla rakennus työmaallani, se on huomioitu myös hinnoituksessa!

Mulla oli vaan tarkoitus olla ystävällinen ja tarjota lounas hetki rauhassa siinä työmaalla, ei ois tarvinnut ajella hakemassa lounas paikkaatai syödä omia eväitään... voileipiä ja jukurttia.

Oikeassa olet siinä ett mulla on lievä dysfasitia vieläkin olemassa... mutt en anna sen enää rasittaa elämääni. =))
        trollikka

• Kyllähän tuommoinen random ilmainen sapuska ja kahvi piristäisi mukavasti mieltä jos tekisi asiakkaalle tai jollekulle keikkahommia. Tulisi semmoinen olo että arvostetaan työn jälkeä.

Ihmisillä on tapana marista asiasta kuin asiasta nykypäivänä. Eivät sentään halunneet esimiestä tavata, koska "vanhentunut" pulla? :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      55
      7187
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      714
      3343
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      144
      1630
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      260
      1481
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1230
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe