Ettekö epäile yhtään raamatun paikkansa pitävyyttä? Te uskottte kirjaa, joka on Vuosituhansia sitten kerätty, koottu eri teksteistä ja kirjeistä. Myöhemmin niitä tekstejä on muutettu kirjoitettu tahallaan erillain että Köyhiä ihmisiä on voitu pelotella tiettyyn ruotuun. rikkaat ovat olleet jo uskovaisia automaattisesti köyhiä ne on pitäneet syntisinä. ei mitään armoa ole annettu. sekä tuosta Helvetistä! Oletteko ajatellut kuinka utopistinen se ajatus on että joudut olemaan ikuisesti helvetin kuumuudessa? pelkkää pelottelua sanon minä!
100% varmako että Helvetti on olemassa?
10
<50
Vastaukset
Mainitseeko Raamattusi jossain Helvetin?
- Anonyymi
Eli sillä pelottelu on ihmisten keksimä vallankäytön väline
- Anonyymi
Kiirastuli, tulijärvi yms. ovat ohimeneviä vaiheita ihmisen matkalla kohti päämäärää. Sitä on kutsuttu myös "toiseksi kuolemaksi". (Luuk.20:34-)(Ilm.20:6). Ei pidä laittaa toivoa vain tämän elämän varaan(1.Kor.15:19-).
- Anonyymi
Tyhmintä on pilata tämä ainoa oikea elämä mielisairaiden uskomuksiin.
Vapahtaja saarnasi Helvetin todeksi.
- Anonyymi
Näyttää vahvasti siltä että aloittajalla ei ole minkäänlaista omakohtaisen Raamatuntutkimuksen kautta saatua tietoa. Pelkkää toisilta kuultua satua. Ota ensin selvää asioista ja posmella sitten.
- Anonyymi
Minä voin ulkopuolisena allekirjoittaa aloittajan kyseenalaistuksen.
Olette pelkkiä valehtelijoita ja me ulkopuliset emme tule roskaanne koskemaan.
Minulla on kokemus, joka teiltä vajakeilta puuttuu ja olen valmis kuolemaan sen puolesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä voin ulkopuolisena allekirjoittaa aloittajan kyseenalaistuksen.
Olette pelkkiä valehtelijoita ja me ulkopuliset emme tule roskaanne koskemaan.
Minulla on kokemus, joka teiltä vajakeilta puuttuu ja olen valmis kuolemaan sen puolesta.Saatko listata kokemuksiin tämänkin?
Ilmestyskirja:
19:20 Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.
20:14 Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.
20:15 Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen
- Anonyymi
Uskovaisen elämän pyhittäminen taivaspaikan varmistamiseen maan päällä on 100% helvettiä. Miettikää sitä kirkossa.
- Anonyymi
Aloittajalle.
Entäpä jos helevetti sellaisena kuin sen Raamattu opettaa onkin totta.
On karmeaa ja peruuttamatonta kuoleman jälkeen huomata että tulipa tehtyä IANKAIKKINEN MOKA, jota ei siellä enää saa korjatuksi jos viimeiselle tuomiolle menee anteeksianatamattomat synnin tunnollaan.
Täällä ajassa on Jeesuksen Kristuksen pelastavan sovitustyön ja anteeksiantamuksen osallisuuteen päästävä.
Jolla ei ole Poikaa (Jeesusta) ei ole hänellä Isääkään (Jumalaa).
Älä tee iankaikkista mokaa !! Ethän..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796