Olen kohta puoleen lähdössä kauppaan , laitoin ruskehtavat ( kiiltävät ) sukkahousut , pinkkipikkuhousut , takaa avoimet. ( miesten college housut ). Alkaa hieman jäykistyä , tiukat pikkarit. Tuntuu kiihottavalta lähteä liikenteeseen , kun kukaan ei tuolla tiedä mitä housujen alla on. Se vain on niin että tälläinen tuntuu niin jumalattoman HYVÄLTÄ. Mitäs teillä on sanottavaa??.
sukkahosumies
5
123
Vastaukset
Sukat ja naisten asut on kyllä todella kiihottavia pitää päällä.
- Anonyymi
Sama täällä..jalkaan sukat sukkanauhoilla ja tiukat legginssit..ei ehkä pukeutumissäännön mukaista mutta kiihottavaa kun kalu paljaana legginseissä ;)..Sunnuntaiajelulle lähdössä ja piikkikorot ajokengiksi..mukaan lähtee useammatkin avokkaista saappaisiin..kiva vaihdella ja stopata jaloitteleen...
- Anonyymi
Sulla kuumia kuvia netissä!
- Anonyymi
Pinkki t-paita ja pinkit shortsit päällä menin Sokokseen. Sukkahousuja ostamaan ja pukea ne jalkaan kaupassa. Myyjä tuli kysymään, "voinko auttaa"? Kerroin että tarvii tähän sopivat sukkahousut. Hetken kuluttua 15 den ihonväriset kädessä kassalle. Sitten sukkahousut jalkaan ja muina miehinä city tunnelin kautta Stokkan kautta parkkihalliin.
Itsekkin ostin tänään ekat sukkahousut mustat 15 den
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906