Pidän lekottelusohvalla pestävää suojakangasta. Nyt vaihdoin kalustukseen sopivaan keinokuituturkiskankaaseen. Vitsi kun hyvännäköinen. Pesin sen ja nyt huomaan että se älyttömän sähköinen. Noustessani siitä joka paikassa napsuu ja räiskyy, enemmän kuin pitkään aikaan missään muussa tilanteessa.
Käytän huuhteluainetta juhlapuserossa, jonka puen vain silloin tällöin. En halua käyttää huuhteluainetta sellaisessa paikassa, jonka kanssa olen jatkuvasti tekemisissä. Joo, myönnän että on omituiset periaatteet, mutta ne on, ja se on ihan oma tarinansa.
Tiedättekö jotain muuta tapaa millä voi poistaa kankaasta sähköisyyden kuin huuhteluaine?
Sähköisyyden poistaminen
6
63
Vastaukset
- Anonyymi
Niin. Sekä nuo keinokuitukankaat että huuhteluaineet kuormittavat luontoa. En itse käytä.
Luin jonkun artikkelin, jossa vauvan kosteuspyyhkeitä suositeltiin jos jonkinlaiseen käyttöön. Esim. sähköisyyden poistoon niin tekstiileistä kuin hiuksistakin. - Anonyymi
Vautsi, luulisi olevan ekoa, luen kaupassa tuoteselosteen ennekuin ostan. Kiitos. On tietenkin vaihtoehto että siedän vaan sätkyilyn.
Jospa hankkisit aitoja turkisvuotia ja ompeluttaisit niistä alustan. :)
Lampaantaljoja poltetaan ja haudataan maahan salaa, kun aidot nahkat ja taljat ovat joidenkin tahojen mielestä elimiin kohdistunutta riistoa ja niitä ei saisi siksi käyttää. Itse hain kerran naapurista muutamalla kympillä ruskeita lyhytkarvaisia lampaantaljoja ja ovat sellaisenaan sohvalla talvisin. Aivan ihania. Siivouspäivänä tamppaan ja harjaan ne. Talvella pyörittelen hangessa ja keväällä tamppaan hyväksi ja harjaan ja laitan kesänajaksi kaappiin rulalle. Sopivat vanhaan talon sisustukseen ja hoitavat kolotuksia. Ovat olleet viisivuotta jo käytössä ja kuin uudet aina huolellisen harjauksen jälkeen.
- Anonyymi
Etikkaa huuhteluveteen.
- Anonyymi
En tiedä tehoisko siihen karvaan, mutta mä olen saanut vaatteista sähköisyyttä pois metallihenkarilla vetelemällä.....huuhteluaineita en käytä, joskus ihan tavallista etikkaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394953Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6724188Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671461OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911164
- 941144