Kuka tietää?

Anonyymi

Onko Kupittaan Saven kaikissa tuotteissa merkinnät, vai voiko olla myös ilman tekijää?

Itselläni on vihertävä saviruukku, johon kylkeen on maalattu kukkakuvio. Ympärillä siinä on kuusi ja puunkanto ja muutama lintu. Yksi linnuista kannon päällä. Näyttää ihan hyvin tehdyltä, joten voisiko olla Kupittaan?

Seissyt tuossa kaapin päällä ja olisi mielenkiintoista tietää mistä se on. En tiedä mitään paikkaa, mistä voi kysyä.

3

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko sillä wenzel hagelstamilla joku pulju vielä? Sillähän oli aikoinaan joku tv ohjelma missä vanhaa ryjää arvioitiin?. Voithan soittaa johonkin antiikkiliikkeeseen suoraan mitä keltaisilta sivuilta ehkä vielä joissain kaupungeissa on ja löytyy. Onhan Turussa esim antiikki liikkeitä ollut läntisellä pitkällä kadulla niin voisi siellä joku tietää. Taitaa olla myös niitä antiikkiliikkeitä siinä jossain ursininkadun paikkeilla ja eerikinkadun lähistöllä.. että joku siellä osaa varmaan vastata tuohon..

• Anonyymi

Okei, Kiitos.
        Se unohtui tuosta, että se kanto ja kuusi ovat siis tehty siihen ruukun juurelle erikseen. Siinä on yksi lintu kannon päällä ja jokin eläin..oisko kauris tai jokin siinä toisella puolen ruukkua.

• Anonyymi

hagelstamilla vetää välistä, en suosittele.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1341
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33