Sanasinko tässä totuuksia siedättäjille.
Lääkäri 2 otahan koppi.
https://pjharlowwellness.com/blog/whatmoldtoxicityfeelslike?fbclid=IwAR3Q5UdzyhraZuRci8lropAtc760zu-1rDoBUBgcFzRX5dK6kzQXQba9mF0
Ongelmat ei ole yksin Suomen
4
104
Vastaukset
- Anonyymi
Saako Suomessa otettua jossain tuon HLA-DR geenitestin, tietääkö joku?
- Anonyymi
Turussa ehkä Estimar osaa auttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turussa ehkä Estimar osaa auttaa.
Kiitos. Turku on hieman hankala paikka minulle. Löysin sieltä tällaisen paketin, mahtaako yhtään vastata tuota ulkolaista versioita?
Homealtistuneen paketti: 225,00 €
Herkkä CRP, homokysteiini, HLA-keli tai DIO-2, prolaktiini tai komplementti C3, D-vitamiini, B12-vitamiini, fS-Fe (seerumin rauta, Huomioi, että tämä testi vaatii myös paastonäytteen, 10-12 h syömättä, eli otetaan aamusta klo 7-10:30 välisenä aikana). HLA-kelin ja DIO-2:sta valitaan toinen, samoin otetaan joko prolaktiini tai komplementti C3, näistä valitaan optimaalisin oirekuvan perusteella. DIO-2 (dejodinaasi-2 on aivoperäinen kilpirauhasen T4 hormonista yhden jodin poistava entsyymi, joka muuntaa T4:n T3:ksi). HLA-keli sekä DIO-2 ovat geenitestejä, joiden tulos ei muutu, mikä niitä on aiemmin määritetty, ei ole tarvetta uusia määritystä. Prolaktiini on maidonerityksen hormoni, joka usein nousee homealtistuksen yhteydessä myös miehillä. Prolaktiini ja komplementti C3 voidaan korvata myös vT3, vT4 sekä TSH hormonien määrityksellä.
- Anonyymi
https://www.duodecimlehti.fi/lehti/2005/4/duo94816 Sivuaa edellistä juttua. Hauskaa Vappua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716