Menkää 2-3 henkilöä joka päivä valittamaan koulusta, niin kauan että apua tulee.
siis joka arkipäivä.
Pyytäkää että kunnanjohtaja aloittaa työnteon homekoulussa iltavuorossa, tietysti ikkunat kiinni, yms.
tämä on ennen kuulumatonta, onneksi emme muuttaneet kuntaan, Di ja lääkäriperhe. piirustukset oli jo valmiina 180 neliön taloon sekä rakentaja, tonttia haetaan vaan usean maalaiskunnan alueelta, tontti ostetaan aivan yksityiseltä.
Oitin koululaiset ja eskarilaiset
Anonyymi
3
935
Vastaukset
- Anonyymi
Minä muutin 250 km etelään, eikä kaduta. On uusi koulu, uima ja kalastuspaikka, nuoremmalle uusi päiväkoti, oppi 5 vuotiaana lukemaan.
- Anonyymi
Taidat asua merellä, jos muutit 250 km etelään Hausjärveltä - uima ja kalastuspaikka on siten varma:)
- Anonyymi
Hyvällä tolalla perustason maantieto. 250km Hausjärveltä etelään on eteläisessä Virossa. Merelle on matkaa Hausjärveltä etelään 80-90km.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141819Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1501550- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91311- 571256
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62997
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890