Itellä tavoite aina ollut tietotekniikan opiskelu, koska en tiedä mitä muutakaan tekisin lol.
Nyt ysillä matikan numerot ollut 8-10, valtakunnallisesta 8 (en osannut murtolukuja mutta kertasin ne sen jälkeen :D).
Pitäisikö siis kesällä tehdä jotakin harjoituksia että pärjään pitkässä? Vaikeinta tietysti soveltavat.
En siis sano että olen mikään huono matikassa, mutta kun luin valtakunnalliseen tunteja ja sain kasin, ja kaveri joka ei lue sai 9 1/2 on aika hajottavaa..
Miten valmistautua lukion matikkaan?
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vietä nyt vaan kesäloma rauhassa. Lukiossa sitten varaat kunnolla aikaa siihen pitkään matematiikkaan, tee tehtäviä säännöllisesti joka päivä niin saat rautaisen laskurutiinin. Itse käytin koko lukioajan päivittäin noin 2 tuntia matematiikan laskuihin, tuloksena oli laudatur täysillä pisteillä ja teknologiateollisuuden 1000 euron stipendi. Siitä oli hyvä ponnistaa yliopistoon.
- Anonyymi
Hankit tietysti etukäteen lukion pitkän matematiikan meteriaalit ja opiskelet etupainotteisesti matskuja lukemalla ja harjoittelemalla. Kovaa addiktiota ja hieman hullun kiiltoa silmissä se tietysti vaatii. Parhaat lukevat/opiskelevat huomattavasti yli lukiotason vaatimusten. Itseänsä ei ehken kannata liikaa vertailla muihin. Omalla baanalla ja omilla tavoitteilla ja parasta tehden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635