Jos myyn taloni toiselle, joka 4 vuoden ja 10 kk päästä ilmoittaa, että haluaa rahat takaisin, koska talosta löytyi hometta, niin saanko vähentää vuokraa kuluneesta asumisajasta, vai onko ostaja asunut 4 vuotta ja 10 kk talossani ilmaiseksi?
Oma teoriani on, että talosta kuin talosta löytyy hometta kun vähän etsii. Homeesta koituvat oireetkin ovat joskus pään sisällä. Esimerkiksi eräällä sairaalan osastolla hoitajat olivat tyytymättömiä työoloihinsa ja heistä 50% oli toistuvasti poissa työstään sisäilmaongelmiin vedoten. Yksikään lääkäri ei saanut sisäilmasta mitään ongelmia, vaikka olivat oletetusti samanlaista biologista materiaalia.
No tarkoituksena ei ole nyt väitellä sisäilmaongelmista, ainoastaan tämä vuokra-asia kiinnostaa, koska jos joku asuu vuosikaudet talossani, ja sitten yhtäkkiä alkaa kärsimään "sisäilmaongelmista", hän saa kyllä maksaa asumisajastaan!
Vuokra asumisajalta kaupan peruuntuessa
Anonyymi
1
52
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedetään, olet trolli, jolla ei ole asuntoa ollenkaan. Siihen ei tarvita teoriaa. Vuokralusmuhan sä olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873257
- 622977
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332490- 802293
- 742219
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361883- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201623Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460