Haluaisin kuulla kokoomuksen perustelut asemanseudun maksulliselle pysäköinnille. Maksuttomuutta vaatinut Anni Puntila on hyvin perustellut oman kantansa mm. Hämeen Sanomissa. Mikä on Raution perustelu omalle kannalleen, mistä sen voisi lukea? Tuntuu, että asia vaietaan kaupunginhallituksen suunnalla.
Kokoomuksen perustelut maksulliselle pysäköinnille
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En ainakaan minä halua maksaa veronmaksajana junankäyttäjien ja aseman seudun asuntojen asukkaiden pysäköinnistä. Pysäköinnin ei tule olla ilmaista.
- Anonyymi
Se vaan on sovittu sisäpiirissä, että politiikkana on maksullinen pysäköinti. Enää ei voida imagosyistäkään johtuen perua tätä joskus kiveen hakattua väärää päätöstä.
- Anonyymi
Ei todellakaan pysäköintiä ilmaiseksi rautatieasemalla. Johan nämä junailijat ovat monta vuotta lahjaksi ilmaisen pysäköinnin, jonka me kaupunkilaiset olemme maksaneet. Kun näille junailijoille tehtiin tämä ilmainen pysäköinti hiekkakentälle, meidän verorahoista sekin otettiin. Tasapuolisuutta pitää löytyä pysäköinnissä linjurilla ja junalla kulkevien kesken, tähän asti sitä ei ole ollut moneen vuoteen.
- Anonyymi
Minä en puolestani hyväksy että autoilijat ajavat ilmaiseksi kaupungin kaduilla, tullipuolit siis kadunvarsiin ja autoilu maksulliseksi. En myöskään hyväksy ilmaista paruskoulua, vanhemmat maksakoon itse lastensa koulunkäynnin.
- Anonyymi
Jos sinulla ei ole varaa auton kuluihin myy romu pois ja hanki terveellinen polkupyörä.
- Anonyymi
Junalka käydään töissä myös Rengosta ja Lammilta....ja ap pyysi perusteluja päättäjiltä, ei teidän kannanottoja.
Pendlaajat ovat tärkeitä veronmaksajia Häneenlinnalle, siitä ek päästä mihinkään. Riihimäki teki viisaasti, kun kosiskelee työmatkalaisia monilla eduilla. Se on kaupungillekin halvempaa ja uskottavampaa, kuin messuständit markkinoilla ja lakanat Raatihuoneen seinässä.- Anonyymi
Mitä itket muuta Häneenlinnasta Riihimäelle niin saat hyvät edut.
Meillä Kokoomuksessa paras peruste on se, että lopulta kaikki rahat päätyy kokoomukselaisten taskuihin.
- Anonyymi
En itke en muuta, en asu kantakaupungissa eli käyn töissä ja maksan veroja...
- Anonyymi
En minkään itke. Mutta kuka pysäköi maksaa laskun kuten teen myös minä.
> En ainakaan minä halua maksaa veronmaksajana junankäyttäjien ja aseman seudun asuntojen
> asukkaiden pysäköinnistä. Pysäköinnin ei tule olla ilmaista.
Ongelmallista on nyt se, että kaikki kaupunkilaiset maksavat pysäköinnistä olipa autoa taikka ei pysäköintiyhtiön vajeita paikkaamalla - seinien pitäminen pystyssä väkisin ei ole järkevä investointi.- Anonyymi
Kokoomuslaiset saavat ilmaisen pysäköinnin suhteillaan. Ahosen Anttikin lakkasi vinkumasta ilmaista pysäköintiä keskustaan, kunnes sai sen itselleen raatihuoneelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496545Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6612791Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.921197- 841195
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 72992
- 228875