Jotta suojan voisi väittää johtuneen rokotteesta, ajassa tulisi mennä taaksepäin ja vertailun vuoksi läpikäydä sama ajanjakso ilman rokotetta ja katsoa, kuinka todisteiden silloin kävisi. Välttyisivätkö rokotteilla väitetyksi pelastuneet myös tuolloin influenssasta ja kuinka mittavilta rokotteen tuomilta haittavaikutuksilta joko heti tai myöhemmin ilmeneviltä.
Aina kun lääkkeillä väitetään muutettavan ihmisen tulevaisuutta, pitäisi kyetä todistamaan myös lääkkeettömän elämän vaihtoehto, ja mihin tuo olisi johtanut. Jokaisen kohdalla yksilöllisesti tietenkin. Koska menneisyyden todistaminen toisinpäin ei enää käy, siitä voidaan väittää ja arvuutella vapaasti omien mielihalujen mukaan, ja koska myös lääkkeiden yhteisvaikutukset, rokotteilla samoin kuin lukuisilla muillakin lääkkeillä eivät ”pelastajien” mielessä valitettavasti koskaan ole käyneet, tulevan varalta lääkitseminen on helpoin rikastumisen keino. Massojen liikuttelu käy käden käänteessä ja toivotun mukaisesti pelon lietsominenkin terveydenhoidossa toimii. TV:ssa toimittaja kyselee, voiko Suomessakin esiintyä korruptiota, johon korkea oikeusviranomainen valtakunnansyyttäjä vastaa, että kyllä se mahdollista Suomessakin on.
SANANVAPAUS!? HUOLENA NUORILLE!
Anonyymi
1
74
Vastaukset
- Anonyymi
> pitäisi kyetä todistamaan myös lääkkeettömän elämän vaihtoehto
Määrittele "todistaminen".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647