Suomen Pisa-tutkimukset sukeltavat langattomien laitteiden vuoksi. Niiden on havaittu vaikuttavan oppimiseen haitallisesti. Muissa maissa kuten Ranskassa varoitetaan matkapuhelimien, tablettien, WiFien, WLANien, matkapuhelinantennien ja radiolinkkien haitallisista terveysvaikutuksista.
Langattomat laitteet haitallisia
5
75
Vastaukset
- Anonyymi
Älypuhelimet toimivat 4G:llä. Sen haitallinen säteily tunkeutuu tehokkaasti lasten kudoksiin. Rikollinen tilanne Suomessa lapsia kohtaan?
- Anonyymi
Lueppa tai katso video mitä mm professori Rainer Nyberg kirjoittaa tai puhuu.
- Anonyymi
Ja 5G! Nyberg kertoo, että se lisää syöpää, kaihia ja ihovaurioita - professori Martin Pall arvioinut.
- Anonyymi
Suomen lapsiparat! Tärkeämpää on teollisuuden edut kuin lasten terveys ja oppiminen.
- Anonyymi
Ja oi kun päättäjät nämä kalliit idiootit teki lain et sähköverkot on maan alle pantava eli jokaiseen torppaan sähköt maan alle no nyt herää kysymys miksi sitä valokaapelia jolla myös netti toimii ei saatu samaan ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893328
- 623087
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332560- 802363
- 802323
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402016- 121666
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201663Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil351563