Vanhusten kotisairaanhoidosta. Kun olen seurannut tuota touhua läheltä, niin en voi kuin ihmetellä mitä ne hoitajat valittaa? Aika menee autossa istumiseen ja km korvaukset juoksee. Ei ne muuten viitsisi ajella. Asiakkaiden luona käydään 5 min , jakamassa 2 pilleriä. Työaika on 8t joten autossa menee 6t. ja tästä paskasta veloitetaan vanhuksilta 200-300 e /kk. Hoitajilla stressi? Eikö ne osaa ajaa , kelillä kun kelillä?
Kusetusta kok kotisairaanhoito
2
140
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä pitäisi olla?
- Anonyymi
Km-korvaukset ?? Ajamisen osaaminen kelillä kuin kelillä ?? Avaapa hieman omituista aloitustasi. Tai parempi vaihtoehto: mene sinne ensin töihin , kerää kokemusta ja keskustellaan asiasta sitten uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820