https://www.como.fi/uutiset/laski-yh-aiti-vailla-panoa-oisko-apua/
"Nyt esittelyyn tulee netissä vinhaa vauhtia kasvava Vonkausryhmä, jossa on jo liki 5000 jäsentä."
Liittykää vonkausryhmään
22
718
Vastaukset
Voisi liittyäkkin, mutta en harrasta irtosuhteita. Niistä saa kivat taudit ja kutinat.
- Anonyymi
Kokemusta siis on taudeista ja kutinoista. Pääsitkö eroon niistä vai vaivaako vieläkin? Siksikö noin vihertää?
Anonyymi kirjoitti:
Kokemusta siis on taudeista ja kutinoista. Pääsitkö eroon niistä vai vaivaako vieläkin? Siksikö noin vihertää?
Antibiooteilla hoitui. Onneksi ei ollut herpes tai hiv tai joku muu mihin myrkyt eivät tehoa.
Lihava nainen haluaa komean top 10 miehen kanssa panoa. Mahtaako onnistua.
- Anonyymi
Näkyjä 1 hahmo vastaile itselesi monikossa))))
- Anonyymi
Varmaan hyvä ryhmä jos ei ole ruma ätmi.
- Anonyymi
Seksitreffit.fi saa kaunista suomalaista maksllista naista.
Ei tarvii enempää sanoo. - Anonyymi
Liityin kyseiseen ryhmään ja heti tuli naiselta vonkaus mutta asuu liian kaukana.
- Anonyymi
Siin ryhmäs on suurin osa naisista rumia mutta on nättejäkin joten vonkaan niitä kauniimpia naisia. Yllätpitäjä on kaunis se lähetti tervetuloa viestin ja pyysin heti pillua.
"Naisia on mukana, ihan oikeasti."
Noonih. 😯😊- Anonyymi
Sossun tuet loppumassa. Hakee uutta maksumiestä.
- Anonyymi
Vauvakuume. Maksu tulee perässä.
- Anonyymi
Vauva-> kolme vuotta kotiäitiyttä-> elareita 18 vuotta. 😏 😃 😃 😃
kyl yh mamman kelpaa. 😏 😃 - Anonyymi
Tämä ryhmä uutisessa? https://www.facebook.com/groups/1839067433068011/
- Anonyymi
Juuri tuo on
- Anonyymi
Olen ollut siellä jo kauan ja olen pannut kahta naista. Kannattaa oikeesti vonkata.
Eipä tarvetta paneskeluun. :oD
- Anonyymi
Potenssiongelmia?
- Anonyymi
Onko siellä oikeasti mitään? Taitaa olla hupiryhmä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564790Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271111Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681055Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 71942