En tiedä mitä tehdä kun opettajani uhkaili minua ja kaveriani että pitääkö teijät hakata että ootte hiljaa ja mä lyön sua vittu niin lujaa sanoo opettaja
Onko kukaan tietoinen opettajasta Sakari jääskeläinen
Mitä tehdä kun opettaja uhkailee minua ja kaveriani
5
64
Vastaukset
- Anonyymi
Menette kertomaan rehtorille
- Anonyymi
Joo voittehan mennä kertomaan rehtorille, ettette osaa olla hiljaa vaan häiritsette opetusta ja sen vuoksi opettaja uhkailee.
- Anonyymi
Mikset ole hiljaa hakkaamatta? Mitä opettajan mielestäsi pitäisi tehdä, jotta osaisit olla hiljaa?
Vai onko sinulla erikoisoikeus häiritä opetusta ja se on kaikkien hyväksyttävä?
Minä sanon sinulle, mitä sinun pitää tehdä. Ole hiljaa! Ole hiljaa, niin ei tarvitse opettajan uhkailla hakkaamisella saati toteuttaa uhkaustaan. Ymmärrätkö? - Anonyymi
Kerro kotiväelle kaikki mitä sinä ja kaverisi olette tehneet tunneilla ja mikä aiheutti opettajan väitetyn reaktion. Jutelkaa asiasta ja päättäkää, mikä olisi paras tapa hoitaa asiat kuntoon, ja sopikaa, miten ongelma ratkaistaan.
- Anonyymi
Ketjun aloittaja on tyhmä ja lapsellinenkin vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667