Jäähdyttäjän toiminta mietityttää? Vanhassa Valmet361 on sellainen syyläri missä ei käytetä ns.painekorkkia,eikä korkinpaikan rakenteesta johtuen voi käyttääkään! Kai siellä jonkunlainen paine kuitenkin on koneen käydessä? Minulla nestettä vuotaa jonkun verran sammutuksen jälkeen,tutkin vikoja eikä ainakaan kannentiiviste näytä vioittuneen onkohan mahdollista että jossakin olisi tukos ja vuotaako ylivuotoputki vapaasti vai onko siellä mitään vastusta? Tietäjät kertokaapa toiminta tapa!
Vanha syyläri
1
126
Vastaukset
- Anonyymi
Jos siinä on alkuperäinen jäähdytin messinkikorkilla n.s oksanen &kump valmistama niin se on paineeton ei mitään venttiliä ylivuotoputkessa eikä kannata laittaakaan.Jos taas uudemman mallin jäähdytin pyöreänurkkaisilla säiliöillä niin siinä pitäisi olla painekorkki joku 0,3-0,5bar.Jos jäähdytin täytetty kylmänä liian täyteen tai kenno tukossa,likaiset nesteet niin kuohuttaa ulos ylivuotoputkesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850