Perussuomalaisilta viedään heidän paikkansa salissa. Mikäli naapurissa on ruotsia puhuvia kansalaisia on lupa ottaa heiltä mitä heillä on! Var så gooda!
Eduskunta antaa luvan ottaa pois toisen oma pakolla.
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Persut kuuluu eduskuntatalon kellariin.
- Anonyymi
Vihervassarihallitus haluaa nostaa työläisten palkkoja - ja sen jälkeen se palkka verotetaan kokonaan lahjoitettavaksi matuille ja maailman sosiaalitoimistoon.
Mitä iloa on duunarille 2000, 5000 tai 10000 euron palkasta jos siitä ei jää riittävästi e)ämisen tarpeiksi. Tuoko duunarille iloa nähdä uusimmissa muotikuteissa uusinta iPadia räpläävä geelitukka? Raiskausuutisiako lukemalla duunari elää? - Anonyymi
Yhyy-yhyy. Persu on taas uhri! Kaikki kiusaa ja nyt viedään persuilta niiden ikiomat istumapaikatkin, joilla suuri osa porukasta ei ole tosin koskaan istunutkaan. Kyllä nyt ahdistaa ja tulee harmikiukku.
Eduskunnassa on 200 edustajaa ja kaksisataa tuolia. Jokaisella tuolilla istuu joku. Miten ihmeessä jotkut tuolit ovat "kiusaamista" ja toiset ei? Onko persuissa ketään aikuista?- Anonyymi
RKP on turha puolue, jolle istuinpaikat voi laittaa WC:n. Siellä jo bidee päivystää, kun tultt hankala äänestys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175