Onko kokemuksia siitä, millainen tämmönen pyörä on käyttää?
Onko siitä todellista apua kuntoilijalle, jolla ongelmia polvien kanssa?
Sähköavusteiset polkupyörät
6
117
Vastaukset
- Anonyymi
On kai hyvä. Jos vastatuuli yllättää saa sähkön avulla kompensoitua vastus sopivaksi.
- Anonyymi
Onkohan Karviassa myynnissä esim. käytettyä kenelläkään?Kaupoissa tuskin on minkäänlaisia uusiakaan pyöriä täällä.
Vähän kun saisi vinkkiä, minkälainen on hyvä... - Anonyymi
minulla on sähköpyörä ollut jo neljä vuotta, ja en ikinä vaihtaisi tavalliseen pyörään, olen jalkavammainen, ja saanut pyöräilessäni paljon iloa elämään, en tiedä myydäänkö karviassa,
- Anonyymi
Käyttäkää nyt hyvät ihmiset sitä nettiä
Ja "karvia kuerrättää"- ryhmää fb:ssa
Ei niitä keskustelupalstalle kukaan laita myyntiin. - Anonyymi
Ei Berneri tiennyt mitä sähköpyörillä saadaan aikaiseksi, ei puhunut polvita ja jaloista mitään, mutta lupasi kustannuksissa olla mukana.
Naisesta ei mitään tietoa missä menee vai onko sähköpyörä kokeilu vienyt mennessään.
Varmaan hyvä sellaiselle kenellä tarve kevennettyyn liikkumiseen- Anonyymi
Vanhuksille ok
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670