https://keskustelu.suomi24.fi/t/6592418/palstalaisille-joululahjoja
Jutustelimme tuolla vanhusten puolella palstahistorian selaamisesta. Kuinka päästä vanhoihin teksteihin käsiksi.
Olin unohtanut nimimerkkejä, mutta sitten välähtI. Avainsanaksi kirjoitin ..meirikki .. kuinka ollakaan osuin reilukerholaisten joululahjaketjuun.
Oi niitä aikoja, oi niitä aikoja ... vieläkö ketjun nimimerkit ovat mukana, ottakaapas reilusti kantaa.
Saa liittää musiikkia, en tosin itse availe linkkejä 😊
Aika entinen ei koskaan enää palaa....
94
100
Vastaukset
- Anonyymi
voi vanhusta, olet pihalla kuin lumiukko haukut nyt ihan väärää puuta
- Anonyymi
Jättäisit vanhat jutut, meirikki on melko varmasti kuollut.
- Anonyymi
Höh.
Kuolleita ja kuopattuja, palstoilta poistuneita, laitoshoidossa, dementinoituneita muistihäiriöisiä...
Siis oletan. Tuohon maailman aikaan en ole tietänyt suomikaksnelosia kuin muitakaan foorumeita. Vain pankit ja jonkun sähköpostin.
Joka vanhoja kaivelee, siihen kuoppaan kupsahtaa.Nuorena nukkuneitako? Tuohon aikaan kirjoittelin plus 50-palstalla kuten nuo ketjun nimimerkit. Eihän tuosta ole vasta kuin kymmenisen vuotta.
- Anonyymi
Kirjoitan aloitukseesi, vaikken ollutkaan mukana tällä keskustelupalstalla vuonna 2008, eikä yksikään nimimerkki linkittämässäsi ketjussa ole" tullut vastaani" koskaan.
Joskus on mainittu reilukerho. Minulla ei ole tietoa. ketkä siihen mahdollisesti kuuluivat ja mitkä heidän tavoitteensa olivat.
Tullessani palstalle vuoden 2014 lopussa huomasin heti, että täällä on olemassa "sisäpiiri". Sen olemassaolon kiistivät kaikki nimimerkit, jotka olivat olleet täällä kauan.
Tuon joukkion jäsenet komppasivat selkeästi toistensa mielipiteitä ja yrittivät häätää uudet nimimerkit pois palstalta.
Nyt tuokin piiri on onneksi hajonnut, eikä palsta ole enää yhtä sisäänlämpiävä kuin silloin.
Tuskin on tarpeen mainita nimeltä niitä nimimerkkejä, jotka "sisäpiiriä" kiivaimmin pitivät yllä, koska sen tietävät kaikki, jotka tänne kommentejaan ovat kirjoitelleet.
Uusia yrittäjiä tulee ajoittain edelleen, jotka haluaisivat rakentaa ympärilleen "fanijoukon". Tulos yritykselle on kuitenkin laiha.
Minulla on sellainen "näppituntuma", etten kirjoita tänne mitään vuonna 2025, vaikka hengissä olisinkin.
Vannomaan sitä en kuitenkaan mene.
Aika entinen ei koskaan enää palaa. Siinä aloittaja on oikeassa.
kylmätotuus- Anonyymi
Anteeksi aloittaja, että nyt vasta huomasin linkittämäsi ketjun olleen lifestyle-palstalla!
Se selittää osaltaan, että nimimerkit olivat minulle aivan outoja.
Reilukerhosta on kyllä ollut mainintoja myös täällä 60 palstalla.
Jatkossa minun pitää olla tarkkaavaisempi, mistä vanhat aloitukset ovat peräisin.
kylmätotuus - Anonyymi
Sinäkin kylmätotuus jankutat samoja juttuja.
Huomenta@
Nämä kirjoittajat muista nikeistään. He kuuluivat Reilukerhoon.
Taikis:
Ykstypy:
Meirikki:
Jermuxi:
norMix:
Teemuna:
Tomppa2006:
Itse kirjoittelin tuolloin ikäpalstoilla plus 50 ja joskus 60 -70-palstoilla.- Anonyymi
-Nittaminax
Anonyymi kirjoitti:
-Nittaminax
Joukolle tunnusomaista oli x nikin lopussa. Mutta hei eikös tomppa kirjoittele vieläkin, tosin eri nikillä.
Nittaminax on siirtynyt taivasnettiin.
Hohoi Tomppa ; )- Anonyymi
korpikirjailija kirjoitti:
Joukolle tunnusomaista oli x nikin lopussa. Mutta hei eikös tomppa kirjoittele vieläkin, tosin eri nikillä.
Hohoi Tomppa ; )Tomppa on Porvoonparoni.
Anonyymi kirjoitti:
Tomppa on Porvoonparoni.
Joo, tiesin, hön itse kertoi jossain kommentissaan olevansa entinen Tomppa.
Minä ihmettelin kun otin osaa hänen ketjuihin niin sain perääni joukon naakkoja.
Hunksin kannanottoa odotan, hänhän oli Reilujen erikoiskäsittelyssä. Viikon reilu jne. Viikon reilu tosin ei ollut kunniamaininta saajalleen.- Anonyymi
Joo, tiesin, hön itse kertoi jossain kommentissaan olevansa entinen Tomppa.
Minä ihmettelin kun otin osaa hänen ketjuihin niin sain perääni joukon naakkoja.
Hunksin kannanottoa odotan, hänhän oli Reilujen erikoiskäsittelyssä. Viikon reilu jne. Viikon reilu tosin ei ollut kunniamaininta saajalleen.Mielestäni voisit vakavasti harkita menemista jonkinasteiseen mielenterveyshoitoon. Ihmisellä joka kyttää ja stalkkaa toisten palstalaisten tekemisiä ei ole kaikki asiat kunnossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni voisit vakavasti harkita menemista jonkinasteiseen mielenterveyshoitoon. Ihmisellä joka kyttää ja stalkkaa toisten palstalaisten tekemisiä ei ole kaikki asiat kunnossa.
Miten jollekkin nämä palstat voi olla elämää suurempaa ? Vuosikymmenet tuo korppis raukka elänyt muitten kautta kytätessään nikkejä . Varmaan hänellä live elämä täysin olematonta, harvalla on edes aikaa kyylätä 7/24/12.
Anonyymi kirjoitti:
Miten jollekkin nämä palstat voi olla elämää suurempaa ? Vuosikymmenet tuo korppis raukka elänyt muitten kautta kytätessään nikkejä . Varmaan hänellä live elämä täysin olematonta, harvalla on edes aikaa kyylätä 7/24/12.
Tämä palsta kuten olet usein minulle kommentoinut on keskustelupalsta.
Keskusteluhistoria on mielestäni mielenkiintoinen kuten ihmisenkin henkilökohtainen historia.
Tv: ssä on pyörinyt ohjelma kadonneen jäljillä.
Minulla on menossa läiska vaihe, makoilen, sättäilen ja odottelen aurinkoa, jotta pääsen mökille touhuilemaan.- Anonyymi
Tämä palsta kuten olet usein minulle kommentoinut on keskustelupalsta.
Keskusteluhistoria on mielestäni mielenkiintoinen kuten ihmisenkin henkilökohtainen historia.
Tv: ssä on pyörinyt ohjelma kadonneen jäljillä.
Minulla on menossa läiska vaihe, makoilen, sättäilen ja odottelen aurinkoa, jotta pääsen mökille touhuilemaan.Eikös sinulla ollut myös tuhansien ketjujen arkisto, sinne kopioituja kirjoituksia? Keille niitä keräät?
Anonyymi kirjoitti:
Eikös sinulla ollut myös tuhansien ketjujen arkisto, sinne kopioituja kirjoituksia? Keille niitä keräät?
En minä mitään kerää. Suomi24 kerää rekisteröityjen kirjoitukset heudän omiin gallerioihin. Rapiat 8400 kommenttia näyttää korpikirjailijan tilasto.
- Anonyymi
Hohoi Tomppa ; )Mitä! Onko Niittimiina kuollut? Kukas nyt DW:n kanssa tappelee parvekkeenovesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös sinulla ollut myös tuhansien ketjujen arkisto, sinne kopioituja kirjoituksia? Keille niitä keräät?
Löytyyhän korppiksen blogista vielläkin huullun päiväkirja, johon hän keräsi näitä muistoja sekoittaen, kuten nytkin eri kirjoittajien viestejä, yhdistellen niitä mielensä mukaiseksi.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä! Onko Niittimiina kuollut? Kukas nyt DW:n kanssa tappelee parvekkeenovesta?
Näin kuulun. Kuoli, jokunen vuosi sitten. Tuolla joku tiesi Meirikin kuolleen. Niin me lähdemme yksi toistemme perään, joku nuorempana joku vanhempana.
Anonyymi kirjoitti:
Löytyyhän korppiksen blogista vielläkin huullun päiväkirja, johon hän keräsi näitä muistoja sekoittaen, kuten nytkin eri kirjoittajien viestejä, yhdistellen niitä mielensä mukaiseksi.
Joo, mitäpä sitä hyviä juttuja pois heittäisi.
Minä sentäs sotkin eri kirjoittajien viestejä sekaisin. Sinä taas väännät minun viestejäni, joskus en tunnista niistä itseäni.- Anonyymi
korppiksen arvauslistalla yli puolet väärin, eli melkein kaikki
Anonyymi kirjoitti:
korppiksen arvauslistalla yli puolet väärin, eli melkein kaikki
En arvaillut vaan totesin. Korjaa sinä kun tiedät ketkä kuuluivat reilukerhoon ketkä eivät. Olit ilmeisesti yksi heistä kun tiedät.
Joten tyhjät huutelot sikseen faktaa kehiin.Anonyymi kirjoitti:
Mitä! Onko Niittimiina kuollut? Kukas nyt DW:n kanssa tappelee parvekkeenovesta?
Kääk! En kans oo tiennyt, että Nitta on lähtenyt kauemmas, kuin vaan pois palstalta
En kyllä voinut mitään naurun pyrskäykselle tosta parvekkeen ovesta. No ei Nitta sitä pahakseen olis pistänyt. :D- Anonyymi
En arvaillut vaan totesin. Korjaa sinä kun tiedät ketkä kuuluivat reilukerhoon ketkä eivät. Olit ilmeisesti yksi heistä kun tiedät.
Joten tyhjät huutelot sikseen faktaa kehiin.taas meni oletuksesi pielee, niin kuin lähes aina.
hyvässä muistissa on muutama "reilu"
esko tennari- polynikkien veljeskunta-judge
wirnix-mokkamimmi- tähtitoimittaja-kahjovaakutin
animatti-nittaminax
kadunmies-katukettunen
kylli.kyllä-synnove pullo-Hyacint-vassoQuu
yxtypy monine variaatioineen
sukututkija-tukkusutija-arkunkantaja
muut olivat enemmänkin yleisöä ja tsemppareita Anonyymi kirjoitti:
taas meni oletuksesi pielee, niin kuin lähes aina.
hyvässä muistissa on muutama "reilu"
esko tennari- polynikkien veljeskunta-judge
wirnix-mokkamimmi- tähtitoimittaja-kahjovaakutin
animatti-nittaminax
kadunmies-katukettunen
kylli.kyllä-synnove pullo-Hyacint-vassoQuu
yxtypy monine variaatioineen
sukututkija-tukkusutija-arkunkantaja
muut olivat enemmänkin yleisöä ja tsemppareitaTaktiikkani on pettämätön. Sain sinutkin paljastamaan ystäväsi. Poliisikielellä olet vasikoinut.
Yxtypyllä oli tapana mehua itseään puskasta. Kerran kävi samoin kuin porvoonparonillakin, rekisteröity nikki jäi vahingossa päälle.
Näin se informointi toimii, kiitos.- Anonyymi
Taktiikkani on pettämätön. Sain sinutkin paljastamaan ystäväsi. Poliisikielellä olet vasikoinut.
Yxtypyllä oli tapana mehua itseään puskasta. Kerran kävi samoin kuin porvoonparonillakin, rekisteröity nikki jäi vahingossa päälle.
Näin se informointi toimii, kiitos.mistä hatusta vetäisit tuon ystäväjutun? nuo tyypit olivat kimpussani niin kauan kunnes luovutin ja poistuin pitkäksi aikaa palstalta, myöhemmin olen vaihdellut nimimerkkejä päivittäin, joten perään eivät enää pääse, nykyäänkin heistä osa kirjoittelee myös tänne
tuo kuvittelemasi toimiva taktiikka on kyllä ihan oma luulosi erinomaisuudestasi, satuit vaan luomaan alustan johon oli helppo tökkästä muutama nikki ikävämmästä päästä reiluja
aika törkeää sinulta on nimitellä jotain kirjoittajaa vasikaksi omien harhaluulojesi perusteella Anonyymi kirjoitti:
mistä hatusta vetäisit tuon ystäväjutun? nuo tyypit olivat kimpussani niin kauan kunnes luovutin ja poistuin pitkäksi aikaa palstalta, myöhemmin olen vaihdellut nimimerkkejä päivittäin, joten perään eivät enää pääse, nykyäänkin heistä osa kirjoittelee myös tänne
tuo kuvittelemasi toimiva taktiikka on kyllä ihan oma luulosi erinomaisuudestasi, satuit vaan luomaan alustan johon oli helppo tökkästä muutama nikki ikävämmästä päästä reiluja
aika törkeää sinulta on nimitellä jotain kirjoittajaa vasikaksi omien harhaluulojesi perusteellaOttiko se noin kippeesti, no kyllä sinä toivut tästäkin jos reilukerhon ryöpytyksestäkin. Itse taisin päästä vähällä ryöpytyksellä, mitä nyt täällä yritetään isotella saamalla vain harmaita omiin hiuksiin.
- Anonyymi
Ottiko se noin kippeesti, no kyllä sinä toivut tästäkin jos reilukerhon ryöpytyksestäkin. Itse taisin päästä vähällä ryöpytyksellä, mitä nyt täällä yritetään isotella saamalla vain harmaita omiin hiuksiin.
siis sinun sanomasi, salli mun nauraa
omaksi onneksesi eivät noteeranneet sinua miksikään, pitivät vain hetkellisesti kustannuksellasi hauskaa Anonyymi kirjoitti:
omaksi onneksesi eivät noteeranneet sinua miksikään, pitivät vain hetkellisesti kustannuksellasi hauskaaKuten kirjoitit eivät noteeranneet minua, Miksi sinä jouduit heidän hampaisiin?
korppis kirjoitti:
Kuten kirjoitit eivät noteeranneet minua, Miksi sinä jouduit heidän hampaisiin?
No, olisit nyt kertonut. Minua eivät noteeranneet miksikään, mutta sinut noteerattiin ja kelpuutettìin kiusattavaksi.
On se jottain sekkiin. Kyllä sinun on syytä nostaa rinta rottingille.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
omaksi onneksesi eivät noteeranneet sinua miksikään, pitivät vain hetkellisesti kustannuksellasi hauskaaanjaniina-quetplace ja moni muu nikki, oot täällä edelleen🙄
- Anonyymi
Ottiko se noin kippeesti, no kyllä sinä toivut tästäkin jos reilukerhon ryöpytyksestäkin. Itse taisin päästä vähällä ryöpytyksellä, mitä nyt täällä yritetään isotella saamalla vain harmaita omiin hiuksiin.
Ootkos uusinu tekaris kun noin oudosti niitä näyttelet?
Anonyymi kirjoitti:
Ootkos uusinu tekaris kun noin oudosti niitä näyttelet?
Ihan on samat kuin ennenkin, hymy on kauniinpaa katsoa kuin sisäänpäin vääntynyttä irvistystä. Useinhan ikäihmisten hampaat ovat tummuneet ja kuluneet. Ne voidaan korvata implantein.
Tietty se maksaa, mutta mitäpä nainen ei olisi valmis ulkonäkönsä eteen tekemään.- Anonyymi
Hohoi Tomppa ; )Hiljaista on ?
Kävinpäs täällä taas, pitkästä aikaa , ja huomasin että pian tämäkin saitti kuolee. ;)
Tuosta "nittaminax" joudun tunnustamaan että sen joskus aikoinain kirjoitin AnimattiN:lle
muistaakseni 50 palstalle, silloinhan nämä "sankarit" kirjoittivat lähes kaikkealla Suoli24:llä
kuten alottajakin.
Mies menneisyydestä. ;) - Anonyymi
korppis kirjoitti:
Ihan on samat kuin ennenkin, hymy on kauniinpaa katsoa kuin sisäänpäin vääntynyttä irvistystä. Useinhan ikäihmisten hampaat ovat tummuneet ja kuluneet. Ne voidaan korvata implantein.
Tietty se maksaa, mutta mitäpä nainen ei olisi valmis ulkonäkönsä eteen tekemään.Minulla on paljon tuttavia, jotka kuuluvat ikäryhmään 60-70 .
Useimmilla heistä on omat hampaat tallella, eivätkä ne ole tummenneita tai tylsyneitä. Kiitos siitä kuuluu kouluhammaslääkäreille ja meille, jotka olemme hoitaneet "hammakalustomme" hyvin jatkossakin.
Kalliit implantit tai tekarit ovat meille tarpeettomia.
Vanhemmillamme tekohampaat ehkä korvasivat heidän omat hampaansa, koska alkeellistakaan hammashoitoa ei heidän nuoruudessaan ollut ja sitten saattoi käydä niin, että heillä oli hampaaton suu jo nelikymppisinä, koska rahaa tekareihin ei yksinkertaisesti ollut.
Pidetään kalustomme kunnossa, jos suinkin pystymme! Implantteihin käytetyille rahoille löytyy mielekkäämpiäkin käyttökohteita.
kylmätotuus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on paljon tuttavia, jotka kuuluvat ikäryhmään 60-70 .
Useimmilla heistä on omat hampaat tallella, eivätkä ne ole tummenneita tai tylsyneitä. Kiitos siitä kuuluu kouluhammaslääkäreille ja meille, jotka olemme hoitaneet "hammakalustomme" hyvin jatkossakin.
Kalliit implantit tai tekarit ovat meille tarpeettomia.
Vanhemmillamme tekohampaat ehkä korvasivat heidän omat hampaansa, koska alkeellistakaan hammashoitoa ei heidän nuoruudessaan ollut ja sitten saattoi käydä niin, että heillä oli hampaaton suu jo nelikymppisinä, koska rahaa tekareihin ei yksinkertaisesti ollut.
Pidetään kalustomme kunnossa, jos suinkin pystymme! Implantteihin käytetyille rahoille löytyy mielekkäämpiäkin käyttökohteita.
kylmätotuusKorjaus:" hammaskalustomme".
kylmätotuus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiljaista on ?
Kävinpäs täällä taas, pitkästä aikaa , ja huomasin että pian tämäkin saitti kuolee. ;)
Tuosta "nittaminax" joudun tunnustamaan että sen joskus aikoinain kirjoitin AnimattiN:lle
muistaakseni 50 palstalle, silloinhan nämä "sankarit" kirjoittivat lähes kaikkealla Suoli24:llä
kuten alottajakin.
Mies menneisyydestä. ;)Minulla ei ole kristallipalloa, joka näyttäisi kuoleeko tämä 60 palsta, vai jatkaako se elämäänsä.
Hölmöltä kuitenkin tuntuvat ennustukset siitä ja vielä älyttömimpiä ovat nämä ikivanhat aloitukset, joita toistuvasti nostetaan esiin.
Pyydän kauniisti, että antaisitte jo jäädä unholaan nämä ketjut, joista meillä nuoremmilla ei ole hajuakaan.
Niiden paikka on askelmaa tai kahta ylempänä ikäryhmä palstalla.
Sinulle "Mies menneisyydestä" linkitän tämän laulun.
https://www.youtube.com/watch?v=6ym2F3rbKmM
kylmätotuus Anonyymi kirjoitti:
Hiljaista on ?
kuten alottajakin.
Mies menneisyydestä. ;)Mies menneisyydestä@
Kirjoitin pääsääntöisesti ikäryhmissä, yritin kerran runopalstalla, mutta koin, että se oli "ammattilaisille". Matkailupalstalle kirjoitin myös kerran, mutta siellä ei tapahtunut mitään.
Kun sairastuin rintasyöpään, aloin OYK:in sairaala hotellista v. 2010 kirjoitella syöpäpotilaat palstalle, nimimerkillä Nelly62.
Muistan kun kerroin syöpäpalstalla rekatun nimimerkkini, sain heti perässähiihtäjän.
Reilukerholaiset tunsin vain ikäryhmäpalstoilla meuhkaajina. Tiesin toki heidän päämajansa ja pistäydyin joskus lukemassa heidän suunnitelmiaan.
Oletko hän, joka kirjoitti vastineita mielikuvitusketjuihini. Näin olen mielessäni ajatellut. Lisäksi jotkut kommenttisi puskasta pölähtää sinulta.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole kristallipalloa, joka näyttäisi kuoleeko tämä 60 palsta, vai jatkaako se elämäänsä.
Hölmöltä kuitenkin tuntuvat ennustukset siitä ja vielä älyttömimpiä ovat nämä ikivanhat aloitukset, joita toistuvasti nostetaan esiin.
Pyydän kauniisti, että antaisitte jo jäädä unholaan nämä ketjut, joista meillä nuoremmilla ei ole hajuakaan.
Niiden paikka on askelmaa tai kahta ylempänä ikäryhmä palstalla.
Sinulle "Mies menneisyydestä" linkitän tämän laulun.
https://www.youtube.com/watch?v=6ym2F3rbKmM
kylmätotuusVai musikkia täälla vielä viljellään, vaikka jakkaralla istutaan päivästä toiseen ?
Puskassa olen tosiaan ollut, ja kauan. Sinäpä joskus aikoja sitten kehuit kun toin elo tälle palstalle kun oli niin kuoleen hiljaista. Aihe oli silloinkin maahanmuuttajat ja sen kustannukset, joten ei ole mikään muuttunut niistä ajoista.
Joten tässä vähän nuoruuden muistoja.
https://www.youtube.com/watch?v=92FA26we9_E
"Mies menneisyydestä"
- Anonyymi
--aika entinen ei koskaan enää palaa .Kylissä entisaikoina paljonkin kapakoita - joissa kenenkään liiemmin kommetoimatta jokainen sainjuoda niin paljon kuin sielu sieti ja kaikk oli ystäviä keskenään - ystävyyden rakoilematta. Nykyisin påihde- ja huumeongelmiin yhteiskunta puuttuu entistä hanakammin - siinä missä muihinkin ongelmiin---häiriö käyttäytymisenä--esm vaikka liikenteessä-- tai jos joku alkaa uhoilemaan tappouhkailuja-yltiökännäämisen seurauksena kanssaihmisille.
Miksi kaivella menneitä, nykyisissä ihan tarpeeksi.
Se porukka oli aikansa, joku vielä jatkaa, mihimpä ne tyylistään pääsee.
Nykyisin tämä politiikan-änkytys on vallannut palstan.
Eikö nämä änkyttäjät ymmärrä, että on politiikka-palsta, jossa voi vertaistensa kanssa änkyttää niin paljon kun sielu sietää.- Anonyymi
Olen harvinaisen samaa mieltä k-kottonin kanssa... tästä politiikan jauhamisesta..
mimmimum-..mi No, eikös huumori silmäkulmassa voisi vanahojakin kaevella. Minua on syytetty itseni tykötekoa, nyt laitoin muiden nikkeja riviin.
Näyttää siltä, että moni on jäänyt roikkumaan persujunaan.
Liikaa politiikkaa se on tosi. Yksi julkkislyttäysketju Katri Helenan ulkonäkö hiertää, Hautajaissanastoa haudan partaalla seisoville. Ulko-ja sisäilman muutospaineita vaikka mitä teet, et mittää. Sitten joka keväinen
Mitähän pistäisi päällensä pohdinta. Soppiihan tänne.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen harvinaisen samaa mieltä k-kottonin kanssa... tästä politiikan jauhamisesta..
mimmimum-..miOlen k-kottonin kanssa samaa mieltä ...varmaan melkein aina ...mutta sanonta harvinaisen samaa mieltä vaan tuli jostakin...Täällä on ollut paljon tuota politiikan jauhantaa viimeaikoina... Tähän reilukerhoon en osaa sanoa mitään ...kun en ole ollut täällä vielä silloin ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen k-kottonin kanssa samaa mieltä ...varmaan melkein aina ...mutta sanonta harvinaisen samaa mieltä vaan tuli jostakin...Täällä on ollut paljon tuota politiikan jauhantaa viimeaikoina... Tähän reilukerhoon en osaa sanoa mitään ...kun en ole ollut täällä vielä silloin ...
Tahtoo unohtua ...mimmimum-..mi
korppis kirjoitti:
No, eikös huumori silmäkulmassa voisi vanahojakin kaevella. Minua on syytetty itseni tykötekoa, nyt laitoin muiden nikkeja riviin.
Näyttää siltä, että moni on jäänyt roikkumaan persujunaan.
Liikaa politiikkaa se on tosi. Yksi julkkislyttäysketju Katri Helenan ulkonäkö hiertää, Hautajaissanastoa haudan partaalla seisoville. Ulko-ja sisäilman muutospaineita vaikka mitä teet, et mittää. Sitten joka keväinen
Mitähän pistäisi päällensä pohdinta. Soppiihan tänne.Niin, mutta kun ne ei ymmärrä huumoria, muuta kun ivaamista vain.
Jos laittaa jonkun nimmarin, jolla nämä ovat aikanaan kirjoittaneet, niin ne alkaa kiljua kun tapettava sika, lulosairas, lulosairas.
Hyvä kn Sinä olet olemassa. On kohde, minne ne saa höyryjään päästää.
Minun pinna ei kauan kestäAnonyymi kirjoitti:
Olen k-kottonin kanssa samaa mieltä ...varmaan melkein aina ...mutta sanonta harvinaisen samaa mieltä vaan tuli jostakin...Täällä on ollut paljon tuota politiikan jauhantaa viimeaikoina... Tähän reilukerhoon en osaa sanoa mitään ...kun en ole ollut täällä vielä silloin ...
Aiemmin sefu siivosi nämä politiikat omalle palstalle.
Viiskymppinen oli ajanvietepalsta.
Tästä on tullut parin politiikkafanaatikon temmellyskenttä, ja tuollaiset ei kyllä väsy.k-kotton kirjoitti:
Niin, mutta kun ne ei ymmärrä huumoria, muuta kun ivaamista vain.
Jos laittaa jonkun nimmarin, jolla nämä ovat aikanaan kirjoittaneet, niin ne alkaa kiljua kun tapettava sika, lulosairas, lulosairas.
Hyvä kn Sinä olet olemassa. On kohde, minne ne saa höyryjään päästää.
Minun pinna ei kauan kestäTotta puhut kotton. Olen saanut lunta tupaan, mutta sulaahan se lumi jos ei pakkaseen varastoi.
Netti on oiva paikka purkaa paineita. Facessa ei kannata mennä sanomaan mielipiteitä, jotka poikkeavat linjasta. Nuoret naiset ovat hyvin ärhäköitä sain tänään kokea sen. Väistyin vähin äänin takavasemmalle. Onneksi facessa saa poistettua kommenttinsa ja samalla poistuu siihen vastanneiden kommentit.
Mietinkin kun selailin neitosten profiileita, miten pienten lasten äidit ehtivät vastailla jokaiseen eriävään kommenttiin. En näet ollut ainoa.
Täällähän ei lie kenelläkään tiukka aikataulu, joutoporukkaa jokaikinen meistä.korpikirjailija kirjoitti:
Totta puhut kotton. Olen saanut lunta tupaan, mutta sulaahan se lumi jos ei pakkaseen varastoi.
Netti on oiva paikka purkaa paineita. Facessa ei kannata mennä sanomaan mielipiteitä, jotka poikkeavat linjasta. Nuoret naiset ovat hyvin ärhäköitä sain tänään kokea sen. Väistyin vähin äänin takavasemmalle. Onneksi facessa saa poistettua kommenttinsa ja samalla poistuu siihen vastanneiden kommentit.
Mietinkin kun selailin neitosten profiileita, miten pienten lasten äidit ehtivät vastailla jokaiseen eriävään kommenttiin. En näet ollut ainoa.
Täällähän ei lie kenelläkään tiukka aikataulu, joutoporukkaa jokaikinen meistä.Hah, älä kuule yleistä, minä ainakin olen työelämässä. Nyt vaan vielä muutaman päivän sairaslomalla.
Fasesta en tiedä, kun ei ole kiinnostusta sinne.
Naiset ovat tänä päivänä ärhäköitä, muuallakin ku sosiaalisessa mediassa.
Ne äkäiset naiset näyttää mallia muussa mediassa, naiset kun ovat valloittaneet melkein kaikki toimittajanvirat.
Kaikki on mennyt päälaelleen, miestoimittajista on tullut kikattelijoita.
Vanha kunnon sovinistisika tässä pohtii maailmanmenoa.k-kotton kirjoitti:
Hah, älä kuule yleistä, minä ainakin olen työelämässä. Nyt vaan vielä muutaman päivän sairaslomalla.
Fasesta en tiedä, kun ei ole kiinnostusta sinne.
Naiset ovat tänä päivänä ärhäköitä, muuallakin ku sosiaalisessa mediassa.
Ne äkäiset naiset näyttää mallia muussa mediassa, naiset kun ovat valloittaneet melkein kaikki toimittajanvirat.
Kaikki on mennyt päälaelleen, miestoimittajista on tullut kikattelijoita.
Vanha kunnon sovinistisika tässä pohtii maailmanmenoa.No, tietty on työssäkäyviä, teen itsekin töitä vieläkin, mutta ne työkeikat ovat siitä kivoja, että ei joka aamu tartte lähteä. Lisäksi saa valita otanko työn vastaan vai sanonko en nyt taija viittiä ; ) Hyvää leivän jatketta työn teko on ja kivaakin välillä. Omaa ammatti-alaani en kaipaa.
Metoo kamppanja oli yliammuttu. Naiset saavat aikaan ikävää jälkeä. Ei saanut suomen paras elokuvakaan kotimaista oskaria kun naiset niin päättivät.
Olen usein ihmetellyt sitä, että miksi sitä suuta ei saada auki kun tilanne on päällä vaan vuosien kuluttua aletaan vouhkaamaan. No, tämä tästä nyt taijan ottaa kakkulat silmiltäni ja sammuttaa valot. Yötä.k-kotton kirjoitti:
Aiemmin sefu siivosi nämä politiikat omalle palstalle.
Viiskymppinen oli ajanvietepalsta.
Tästä on tullut parin politiikkafanaatikon temmellyskenttä, ja tuollaiset ei kyllä väsy.Ainut aihe, jolle ei ole omaa palstaa, taitaa olla juuri tämän palstan tila ja se kirjoittajat.
Tai sanopa joku muu aihe, jolle ei löydy omaa palstaa.Tellukka kirjoitti:
Ainut aihe, jolle ei ole omaa palstaa, taitaa olla juuri tämän palstan tila ja se kirjoittajat.
Tai sanopa joku muu aihe, jolle ei löydy omaa palstaa.Nämä ikäryhmäpalstat ovat," hyvää päivää, kirvesvartta, kaunis ilma tänään-palstoja".
Asiapalsta on erikseen, niin politiikkakin.
Minä en ainakaan minkään anonyymi-nikin kanssa ala politiikasta kirjoittelemaan, kun ei tiedä, onko se täysjärkinen, vai skonkiihkoon verrattava intoilija.
Jos täällä jokin asia-aloitus on, niin kun minäkin jostain asiasta jotain tiedän, niin täällä näkee, miten vähillä tiedoilla vastataan. Iltapäivälehtienlööpeistä, oman mielen mukaisia otoksia lisättynä omilla harhaluuloilla.
Siinä ei kannata rautalangasta alkaa mallia vääntämään.
- Anonyymi
Plääh
Muistan kyllä meirikin, oli aktiivi viiskymppisissä aikoinaan. Laitas hakus googleen, löytyy aika paljonkin vanhoja ketjua täältä, en viitsinyt lukea. Ei muistia paljonko osallistuin ite, oletettavasti useinkin.
Olihan niitä, kiintoisia persoonoita kirjoittelemassa täälläkin. Jermuxi, sorsittu huorra, vaavi, philippe, alina, aika paljonkin muistan. Häipyivät muualle, se niistä Paitti parilla muulla foorumilla aina joskus törmäillyt tuttuihin- Meillä kun oli iaikanaan dea, ei kuin nimimerkin kautta, ei saa mennä persooniin ja henkilökohtaisuuksiin tms liikaa. Anonyymiteetii, sitä kunnioitettiin pitkälle. Toki veetuilu oli ansiokasta :D
Mä olen ollut kirjautuneena suoli24.ään vuodesta 2001, Olin mukana jo Sirkuksen aikaan. Aikanaan kaivelin omia kirjoituksia: toistakymmentä tuhatta, päälle chat... nyt varmaan ronskisti enenpi. sinällään ehkä ois kiintoisaa lueskeltavaa, enenpi kuitenkin kiinnostaa mitä nyt menossa.
Tää tosiaan oli suomen suosituin höpisyportaali aikanaan, sitten kilpailu lisääntyi ja muut foorumit, mm. face meni juosten ohi. Nyt vaan meitä ikivanhoja jorisijoita vaan muutama täällä höpisemässä ja jauhamassa jaskaa. Erittäin harvoin näkee aikanaan tutummiksi tulleita nikkejä.
No joku uteli, mitä mä hommailen, kun niittimiina hävisi jonnekin. Jaa, nykyisin kai änkytän enimmäkseen tellukin ja hunkin kanssa :D Ei tietoa niitin parvekkeen ovista.
Tämä oli alunpein varsin pioneerimeininkiä. Lähti opiskelijoitten nettihommelien opiskelusta, kasvaen aivan järjettömästi. Useampi pisneskauppa ja nykyisin tää allerin sivupisnes ja oikeesti aika vaatimaton toimija alalla. Mua kiinnostaa täällä nykyisin rahvahäälin ajatusmaailma, mitä loispummieäkeläisten polttimoissa liikkuu, vaiko liikkuuko yhtään mitään. Joillain jotain liikkuu, sitä kiinnostava tutkailla. Lisks kunnon veetuilua ei voita mikään. Hubaa, mutta vähemmän tärkeää, kuin ennen. Mutta kun on addikoitunut, sitä on addiktoitunut.
UGH!
=DW=Oli kiva lukea tekstiäsi. Kun kirjauduin suoleen vuonna 2006 se oli ensimmäinen kirjautuminen sosiaalisen median sivustoille. Ensi kosketus oli treffit. Silloinen ystävättäreni houkutteli mukaan.
No, aika aikaansa ja lokeilin keskustelupalstaa. Meirikki otti heti minut kaverikseen. En muista miksi tiemme erkanivat. Ehkäpä siksi, että olen ollut ikäni oman tien kulkija, kyseenalaistaja en sulaudu massapeukuttajiin.
Onhan se nähty, että akat tappelee ja ukot väittelee ; )
Tuo loppu kommenttisi oli aito.
"kun on addikoitunut, sitä on addiktoitunut". Mikäpä hänessä.
Hyvää päivän jatkoa, "pojat" kotton ja DW.
- Anonyymi
Jassoo. Jassoo.
Ovatko yli-ikäiset tulleet pitämään kerhoa 60 palstalle haukkumaan taas muita kirjoittajia ja kehumaan itseään? Tämä erottaa maalaisen kaupunkilaisesta.
Onko tämä ketju nimimerkkien ilkeyden pesä.
Muhikaa rauhassa. Eihän korppi korpin silmää syö.- Anonyymi
Ohan siinä vähän imelää mielistelyäkin "hyvää päivän jatkoa, pojat".
Anonyymi kirjoitti:
Ohan siinä vähän imelää mielistelyäkin "hyvää päivän jatkoa, pojat".
No, ei se mielistelyä ollut vaan piikki sinulle. Olen aina tullut toimeen miesten kanssa. Akkojen kanssa käsirysyä alvariinsa.
- Anonyymi
No, ei se mielistelyä ollut vaan piikki sinulle. Olen aina tullut toimeen miesten kanssa. Akkojen kanssa käsirysyä alvariinsa.
Näillä palstoilla tappelet ihan tasapuolisesti kaikkien kanssa, myös miesten ihan yhtälailla. Olet riidankylväjä ja pahanilmanlintu.
Anonyymi kirjoitti:
Näillä palstoilla tappelet ihan tasapuolisesti kaikkien kanssa, myös miesten ihan yhtälailla. Olet riidankylväjä ja pahanilmanlintu.
Se onkin sinun tulkintasi joka nyt on mitä nyt on.
- Anonyymi
Sinähän olet eronnut eikä sinulla ole miestä. Etpä siis kovin hyvin tule miesten kanssa toimeen. Olet kateellinen naisellisille kauniille naisille joiden elämä on mallillaan. Rakennat mielikuvitusperheitä nukkekotiin, raukka.
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän olet eronnut eikä sinulla ole miestä. Etpä siis kovin hyvin tule miesten kanssa toimeen. Olet kateellinen naisellisille kauniille naisille joiden elämä on mallillaan. Rakennat mielikuvitusperheitä nukkekotiin, raukka.
Aloituksen aiheena ei suinkaan ollut minä eikä nukkekotiharrastukseni. Ei mustasukkaisuus eikä kauneus, naisellisuus, saati kateus.
Mutta koska olet kiinnostunut harrastuksistani kerron, tein uusinpaan nukketalooni pikku Emmalle pinnasängyn. Psykologisesti voitanee tulkita, että minulla raukalla on ongelma.
Pinnasänky-syndrooma.- Anonyymi
korppis kirjoitti:
Aloituksen aiheena ei suinkaan ollut minä eikä nukkekotiharrastukseni. Ei mustasukkaisuus eikä kauneus, naisellisuus, saati kateus.
Mutta koska olet kiinnostunut harrastuksistani kerron, tein uusinpaan nukketalooni pikku Emmalle pinnasängyn. Psykologisesti voitanee tulkita, että minulla raukalla on ongelma.
Pinnasänky-syndrooma.Tuskin sinulla on mitään syndroomaa ja edellinen kirjoittaja on todellakin hakoteillä, että jos on kerran eronnut, niin ei voi olla uutta miestä. Tosi raukkamainen kirjoitus.
Sitä kyllä ihmettelin, kun olit viennyt tämän nukkekodin perheen lumihankeen, niin se jo vatii aikamoista mielikuvitusta 70 naiselta, mutta olihan teillä varmasti hauskaakin.
Katselin myös sinun laituri kuvia, niin kauas oli vesi kadonnut laiturisi vierestä, mutta kyllä se sinne palaa takaisin kesäksi. Joskus olen lukenut lehdistäkin, että ranta on kadonnut, mutta eihän se mihinkään katoa, vaan siirtyy joskus hieman sivummalle, tai aivan poispäin, mutta ainahan ranta on jossakin.
ps. muista hakea ne nuket pois sieltä lumihangesta!DD Anonyymi kirjoitti:
Tuskin sinulla on mitään syndroomaa ja edellinen kirjoittaja on todellakin hakoteillä, että jos on kerran eronnut, niin ei voi olla uutta miestä. Tosi raukkamainen kirjoitus.
Sitä kyllä ihmettelin, kun olit viennyt tämän nukkekodin perheen lumihankeen, niin se jo vatii aikamoista mielikuvitusta 70 naiselta, mutta olihan teillä varmasti hauskaakin.
Katselin myös sinun laituri kuvia, niin kauas oli vesi kadonnut laiturisi vierestä, mutta kyllä se sinne palaa takaisin kesäksi. Joskus olen lukenut lehdistäkin, että ranta on kadonnut, mutta eihän se mihinkään katoa, vaan siirtyy joskus hieman sivummalle, tai aivan poispäin, mutta ainahan ranta on jossakin.
ps. muista hakea ne nuket pois sieltä lumihangesta!DDBlogista näet koko harrastukseni laajuuden. Ostin wimo-massaa pitää tehdä mies- ja poikanukkeja. Nais-ja tyttönukkeja saa valmiina niitä on jo tosi paljon.
On muuten kiva harrastus. Mielikuvitukseni lentää, kun vesi on rannassa ja aurinko paistaa vien osan nukketalon porukasta veneretkelle. On näet moottorivene ja soutuvene odottamassa.
Hangessahan oli vain pieni osa kokoelmani nukeista.
Niin, tämä kaunotar, joka otti kantaa miehettömyyteeni, ei ollut realisti. Minäkö yksin jäisin no, ei ole vielä onnistunut.
- Anonyymi
Paljon erlaisia ihmisiä ja ihmiskohtaloita elävästä elämästä eripuolilta maailmaa - joskus ajattelin että jos olisin kirjailija - nettipalstat olisi oiva aarreaitta myös kuvitteellisiin kertomuksiin erilaisista ihmiskohtaloista - köyhan ainut huvitus kun on rikas mielikuvitus.......
Niin on, tosi hyvää aineistoa joskus huvitella. Onhan niitä hupitarinoita palstalla ollut niin itseltäni kuin muiltakin. Suomelan kylän tarinoita olen itse kirjoitellut. Jokaiselle tunnistettavissa oleville on hauska luoda rooli kylä leikissä. Uskonpa, että jos on huumorintajuinen pystyy hyväksymään toisen luoman hahmon itsestään.
- Anonyymi
Niin on, tosi hyvää aineistoa joskus huvitella. Onhan niitä hupitarinoita palstalla ollut niin itseltäni kuin muiltakin. Suomelan kylän tarinoita olen itse kirjoitellut. Jokaiselle tunnistettavissa oleville on hauska luoda rooli kylä leikissä. Uskonpa, että jos on huumorintajuinen pystyy hyväksymään toisen luoman hahmon itsestään.
Paloma.se:
minä olen leikkinyt tuolla samalla ajatuksella murhamysteerissä joka on työn alla. Sattuu että jos julkaisen niin olette kaikki mukana kirjassani (nimet ja nimimerkit, kotipaikat ja kaikki liian helpolla tunnistettava tosin uudesta pakasta).
- Anonyymi
Muistan sut varmaan plus 50 palstalta 😊 Satunnaisesti jotain kirjoittelin. Jotkut noista mainitsemistasi tuntuivat tutuille. IRKKA
Irkka kirjoitti:
Satunnaisesti johonkin kommentoin. Enempi ehkä lueskelin ja selailin tekstejä.
Näin lie, en muista Irkka-nikkiäsi. No, olen kyllä unohtanut monta muutakin nimimerkkiä. Tuokin aloituksessa mainittu Meirikki-nikki otti parin päivän muistelot ja tulihan se lopuksi mieleen.
Liityin eilen erääseen face-rymään, haluaisin palata muistoissani 60-luvulle. Kun ikää karttuu menneidyys alkaa kiehtomaan. Joskus kesäjuhlissani suvun ja ystävien kanssa tulee esiin tarinoita, jotka ovat unohtuneet.Näinpä kyllä ikä saa miettimään menneitä vuosia. Itseäni harmittaa kun en isäni sota tarinoita kuunnellut tarkemmalla korvalla aikanaan. Nyt ei ole enää mahdollisuutta niitä kuulla. Historiaa eletystä elämästä olivat .
- Anonyymi
Antakaa tälle äkkiä neuvoja
kiire
https://keskustelu.suomi24.fi/t/6657480/voiko-viela-rakastua-60 -iassa - Anonyymi
Tässä on putki neuvoja 6 vuotta tai jotain
jatkakaa ihmeessä
2005
https://keskustelu.suomi24.fi/t/4829829/parisuhde#comment-25643940
2009
https://keskustelu.suomi24.fi/t/6688257/harkaparissa#comment-35072874
2011
https://keskustelu.suomi24.fi/t/9580627/luotatko-itseesi#comment-47526550 - Anonyymi
meni senät säkäsin siis
9 vuotta
7.8.2002 15:17 - Anonyymi
No jos se aika entinen tämänkaltaista oli, niin hyvä ettei palaa!
Oli se mielestäni parempaa aikaa. Ei ollut jatkuvaa perässä räksytystä. Olisiko niin, että nämä nuoremmat eivät ole oppineet keskustelemaan asiasta. Toiselle palstalaiselle ilkeily lie itsetunnon pönkitystä. Minä hyvä sinä huono asenteella.
- Anonyymi
korppis kirjoitti:
Oli se mielestäni parempaa aikaa. Ei ollut jatkuvaa perässä räksytystä. Olisiko niin, että nämä nuoremmat eivät ole oppineet keskustelemaan asiasta. Toiselle palstalaiselle ilkeily lie itsetunnon pönkitystä. Minä hyvä sinä huono asenteella.
Opettaisitko vanhempana ja kokeneempana omalla esimerkilläsi meitä nuorempia käyttäytymään paremmin tällä palstalla?
Tee siis aloitus, joka ei sisällä yhtään linkkiä menneisiin aikoihin, eikä viittauksia nimimerkkeihin, joita emme edes tunne.
Odotan aloitustasi malttamattomana.
kylmätotuus - Anonyymi
korppis kirjoitti:
Jollekkin on itsetunnon pönkitystä selostaa joka syömänsä ateria ja laholla laiturilla kyyhötys ja ulkomaalainen ikivanha poikaystävä jonka asunnossa saa asua ja ulkomailla sen parvekkeella kyhjöttää. Ne on raportoitu valokuvien kanssa miljoona kertaa, rasitettu palstaa tylsillä jutuilla. siitä on huomautettu , kukaan ei perässäsi välitä kulkea , se tylsityttäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jollekkin on itsetunnon pönkitystä selostaa joka syömänsä ateria ja laholla laiturilla kyyhötys ja ulkomaalainen ikivanha poikaystävä jonka asunnossa saa asua ja ulkomailla sen parvekkeella kyhjöttää. Ne on raportoitu valokuvien kanssa miljoona kertaa, rasitettu palstaa tylsillä jutuilla. siitä on huomautettu , kukaan ei perässäsi välitä kulkea , se tylsityttäisi.
Niin, ethän sinäkään välitä kulkea Korppiksen perässä.... Ihan nyt muuten vaan tiedät jokaisen kirjoittamansa sanan poikaystävää ja parveketta myöten. Olet säälittävä perässähiihtäjä.
Anonyymi kirjoitti:
Opettaisitko vanhempana ja kokeneempana omalla esimerkilläsi meitä nuorempia käyttäytymään paremmin tällä palstalla?
Tee siis aloitus, joka ei sisällä yhtään linkkiä menneisiin aikoihin, eikä viittauksia nimimerkkeihin, joita emme edes tunne.
Odotan aloitustasi malttamattomana.
kylmätotuusEhdotuksesi on hyvä, mutta se ei käytännössä tule onnistumaan, koska esim. sinä kirjoitit monikossa vaikka kerroit vaan oman mielipiteesi. Toiseksi esim. sinä menet henkilökohtaisuuksiin etkä pysy aloituksieni teemoissa. Esim. sinä neuvot minua vaikka pitäisihän sinun tietää, että sinä olet sinä ja minä olen minä. Sitten vielä esim. sinä roikut kommenteissani, vaikka olen antanut sinun ymmärtää, että en välitä keskustella kanssasi.
Olisko tässä juuri sinulle kohdennettuja ohjeita.
Huomenta palsta@
Sain hyviä käyttäytymisohjeita viime yön aikana. Pitää pyrkiä asiallisuuteen ja kohteliaisuuteen. No, jospa oppisin, kiitos neuvoista.
Vanha sanonta kuitenkin pitää otetta joissain kommenteissa, kenen viisaan lause lie "suutarin lapsilla ei ole kenkiä" tai "lapsettomat ovat parhata kasvattajia."
Mikähän siinä lie kun yli kuuskymppiset opettavat toisiaan? No, siihen on suhtauduttava huumorilla. Se ei ole ehtyvä luonnonvarani.
Pitänee lähteä aamukahvin keittoon. Nukkua pätkäytin yli kymmenen tuntia. Liekö tressi lauennut kun taloyhtiön yhtiökokous on ohi. Uusi isännöinti ulkopuolisella ja asiat menevät oikeuden mukaisesti eteenpäin. Harmaita hiuksiahan se muutamalle aiheuttaa kun joutuvat maksamaan kalliin hinnan puiden luvattomasta kaadosta kahden osakkaan piha-alueelta.
Tähän voi liittää. Ei niin pahaa, että ei jotain hyvääkin.
Kuolema on kohdannut jo useampaa palstalaista jo kuuden kymmenen iässä jotkut lähtevät nuorempinakin. Älkää olko huolissanne meistä vanhemmista ihmisistä.
Muuten uusi tutkimus on jälleen julkaistu. Viinillä on hyviä terveydellisiä vaikutuksia. Kotiviininikin on valmista aitoa luomua. En ole vielä testannut muuten kuin maun, fingerporillisen. Pitänee kokeilla, pistääkö laulaman.
Tästä uuteen päivään.- Anonyymi
Mitä ne taloyhtiön puut ja asiat sinulle kuuluu, olet vain vuokralla , et ole osakas eikä sinulla ole äänioikeutta yhtiökokouksissa !! Lopeta se ent. isännöitsijän julkinenmollaus, saat puan syytteen herjaamisesta !
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ne taloyhtiön puut ja asiat sinulle kuuluu, olet vain vuokralla , et ole osakas eikä sinulla ole äänioikeutta yhtiökokouksissa !! Lopeta se ent. isännöitsijän julkinenmollaus, saat puan syytteen herjaamisesta !
Olemme saaneet seurata viikonlopun huvinäytelmää. Entiset taloyhtiön hallituksen jäsenet kärräsivöt koivupölkkyjä kottikärryillä patioilleen.
Jättivät P.lle yhden kasan isoimpia koivupölkkyjä nurmikolle. Ilmeisesti eivät ilenneet kaikkia hamstrata. Filmasin eukkoja kun juoksuttivat kuin kaksi hölmöläistä peräkanaa yhtä puuta kerrallaan patioilleen. Eiliset pienempien puiden kuormat he kuskasivat kesämökeillensä.
Huoli jos joku vie heidän puut oli aistittavissa ja kiiréen syy. Vaikka me emme ole aikeissakaan alkaa puukuormaa vielä siirtämään. Kesällä joskus siirtynevät kun P. poika hakee peräkärryllä koivupöllit mökkitalkkarillemme, joka pilkkoo puut saunapuiksi.P. mökille.
Yksi persjalkainen ja toinen roteva kuin miehen puolikas kärräsivät isot puut takapihan patioilleen Sitä miksi ne niitä sinne patioilleen kuskasi, no piiloon tietenkin.
Olen tässä yhtiökokouksessa P. avustaja. Häntähän niissä puun kaadoissa puukotettiin selkään, kun hän oli Hollannissa. Puunkaato päätöksistä ei löydy virallisia hallituksen pöytäkirjoja.
Kalliiksi tuli puiden kaato, mutta tulkoon me ei olla tehty mitään laitonta, mutta samaa ei voi sanoa vastapuolesta.
Vaadimme, aidat pihojen väliin, uudet puut kaadettujen puiden tilalle. kantojen kaivuut ja talon päätysivun pensaiden trimmaus ja ulkopuolinen isännöinti. Me saimme vaatimuksemme läpi.
Asiat ovat edenneet ja yhtiövastikkeet nousevat huimasti loppuvuodeksi, mutta tasoittuu taas ensi vuonna.
Meillä on vieläkin mahdollisuus viedä pjiden kaato oikeuteen, mutta emme vie.
Minulla ei ollut sananvaltaa, kun puunkaatajat tuli, mutta nyt minulla on. Olen valtakirjalla virallimen yhtiökokousedustaja ja hallituksen jäsen jos P. ei ole paikalla.
Muissa kokouksissa olen hänen avustajsnsa. Joten unohda uhoilusi tiedän tasan tarkkaan oikeuteni.
Olen omistanut kaksi kerrostaloasuntoa ja yhden rivitaloasunnon ja ollut kaikkien talojen hallituksissa mukana. Osaamista löytyy. ihan omasta takaa.
Uskon rehellisyytee. Oikeus voittaa aina ja vääryys kärsii tappion.- Anonyymi
hyvistä ohjeista kandee aina ottaa opikseen.
kuolo korjaa meistä jokaisen ajallaan.
sitä ei estä viinin lipittäminenkään.
huumorintaju on hyvä ominaisuus jos osaa nauraa itselleenkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyvistä ohjeista kandee aina ottaa opikseen.
kuolo korjaa meistä jokaisen ajallaan.
sitä ei estä viinin lipittäminenkään.
huumorintaju on hyvä ominaisuus jos osaa nauraa itselleenkin.Huomenta@ (Korppis ei kirj.)
Lopetin hymiöiden käytön, siis nauranko muille tai itselleni jää arvuutukseksi. Mutta nauran usein.. Minulla on ns. nauravat silmät, joka vaikuttaa siten, että minua on helppo lähestyä. Kynäni puolestaan on terävä. Viinin lipitys ei auta, kirjoitit, kuollaan kuitenkin. Ei auta sekään kun kurkku suorana huudetaan ystäväni nimeä. Itsensä kidutusta, raivon sekaista aivojen rapisuttamista sellainen on. Ei sìihen auta apu maallinen.
Nyt lähden hierojalle. Hyvää päivän alkua.!
- Anonyymi
Ei tässä minnekkään ole kadottu, kuolemasta puhumattakaan. Löytyipähän vain uusi palsta, jossa ei mollata eikä räkytellä toisiaan ja keskustelut sujuvat, milloin huumorilla, väliin vakavamminkin.
Senkun jatakatte vaan edelleen muisteloitanne, niitähän riittää ja ehkä kerran vuodessa voin vilkaista sisäpiiripalstaanne miten menee, vai meneekö mitenkään, vai onko palstanne jo kuollut.
Hyvää Äitienpäivää toivotan kuitenkin.
Ehkäpä joskus taas vilkasen tänne ja jos ei näy, niin olkaa huoleta, jatkan siellä missä olen kavereideni kanssa.- Anonyymi
Korjataan. jatkatte
- Anonyymi
korppis kirjoitti:
Oletko meirikki?
en ole.
- Anonyymi
länkyttää saa jos länkytyttää.en ymmärrä.on vaan niinku olisitte länkyttäjiä.(kö)
- Anonyymi
Vaikka kommentissasi ei ole päätä eikä häntää, niiin joo-o; hitsin paljon riittää länkyttämistä ei-mistään. - Nm. Käsittämätöntä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516976Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6883039Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891160
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.210999