Lainaus Kalevan juttutuvasta
"A-sudio 7.5.2019.
Aiheena työvomapula.
Ihmettelen että ei löydy hitsauskursille työttömiä, mikä tähän voi olla syynä?. Onko työttömien ruumiiliseen työhön olemassa joku "allergia" sairaus vaan mistä on kysymys?.
Kyllä ennen oli hitsaajaksi pyrkiviä paljon oli työnantajalla jopa vara valita.
Itse kävin 4 kk kurssin ja sillä sain amattin ja sillä elätin perheeni. Mutta nyt kaiketi pitää saada ministerin palkka tekemättä mitään ruumiilista työtä.
Ja varmaan vielä se palkka kotisohvalle, että ei tarvitse edes työpaikall raahaantua, sitä älyä selaan, ja someettaan
Kyllä ajat on muuttuneet, ja vielä pahempaan suuntaan."
Mielnkiitoin juttu, eikö totta?
Työ ja työttömyys
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Katsos kun nuoret haluaa nykyään "siistiä sisätyötä", josta maksetaan paljon.
Tosin hitsreillekin maksetaan ihan hyvin, mutta kun se ei ole niin "hienoa" työtä. - Anonyymi
Ihmiset ei enää usko näihin pula juttuihin.....
Usein on tarjolla ilmaistyötä, Koulutusta koulutusta, harjoittelua, ja lupauksena, että muka saa palkkaa ja työpaikan kun harjoittelee ilman palkkaa.
Lopputuloksena huijattu olo, kun palkaa ja työpaikkaa ei löydykkään.
Ei voi luottaa ..... - Anonyymi
Taitaa se laiskuus olla suurin syy että ei haluta lähteä töihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657