Kuka tahansa minua hoitava lääkäri, vaikka ajokortin myöntämisen varjolla, saa lukea täysin laillisesti minun aiemmista lääkärinkäynneistä, diagnooseista, hoidoista ja sairaalakäynneistä.
Yksityisyys on menetetty. Nämä on talletettu Kanta-sivuille sillä perusteella, että hoitava lääkäri tietäisi entiset sairauteni ja hoitoni. Potilaalta ei kysytä edes lupaa. Muissakin asioissa netti on tallettanut meistä niin paljon tietoa, että olemme aivan uuden tilanteen edessä.
Entiseen aikaan viranomaiset ja kaupalliset yritykset eivät tienneet meistä juuri mitään edes pienissä kylissä. Saa nähdä suostyvatko tulevat sukupolvet yksityisyyden menettämiseen vai syntyykö peräti kapina.
Lääkärien orjana ilman yksityisyyttä
4
72
Vastaukset
- Anonyymi
Poliisit kitisee nyt ,että heilläkin oikeudet saada sairaalakäyntien rekisteri haltuunsa !! -onko oiken
Olemme nyt menossa siihen suuntaan, mutta kyllä siihenkin tulee joskus loppu, kun kansa saa tuntea nahoissaan miten nuorena tehty kirjaus rasittaa koko iän.
Edes Gestapolla ei ollut niin kattavia rekistereitä, kuin nykyään terveydenhoitoihmisillä. Gestapon vahvuus oli vain 16 000 henkeä ja käsiteltävänä 50 miljoonaa kansalaista. Eikä ollut tietokoneita. Koko homma perustui enemmän kateellisten naapurien ilmiantoihin kuin rekistereihin.- Anonyymi
Eiköhän ne terveystiedot ole ollut olemassa aikaisemminkin.
Nyt Sinä tiedät niistä ja pääset lukemaan niitä ja antamaan suostumuksen niiden jakamiseen - Anonyymi
Lue Raamattua, niin näet, että yksityisyyden ja itsenäisyyden menettäminen tulee tapahtumaan. Hyväksy tai nappi otsaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465687Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5792122Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.59909- 60887
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768