Ollu kevään mittaan, nyt oli kolmas ja on edelleen, lyhyen kuumeen kera.
Nyt alkoi hengitys haista sen jälkeen kuin aloin käyttää beclomet ja brednosolon 40mg, liittyykö ne hengityksen hajuun.
Voinko nyt aika hyvä, uloshengitys rohisee ja on limainen mutta muuten limaa ei tule kovin paljoa.
Crp oli 20, hoitaja ja lääkäri tutki.. tupakoitu on..
Tämä viimesin keuhkoputkentulehdus alkoi kuin allergia oireilla, nuhaa ja räkää, olihan se koivun siitepöly voimakkaimmillaan.
Joku tulehdus muhittaa, tosin nyt vasta on jotain lääkitystä astma pohjaista hoitoa ja toi brednisolon..
Tukivat varmaan enemmän jos vielä menee hoitajan luo käymään..
Monta keuhkoputken tulehdusta
5
135
Vastaukset
Moi, kokeile Terniax kapseleita 2-3 kpl aamusta tyhjään vatsaan ison vesilasin kera noin 20 min ennen aamupalaa. Itselläni oli 40c kuume ja keuhkoputken tulehdus monta kertaa peräkkäin. Ainakin minulla auttoi. Tosin syynä voi olla vatsahaava niin kuin itselläni. Molemmat hävisivät.
- Anonyymi
Molemmat hävisivät tänään, sekä Verstappen että Hamilton. Bottas nopein, Mercedes toimi, Sebastian, Max ja Lewis eivät voineet mitään, tosin heillä ei keuhkokuumettakaan. Keuhkokuume on usein itse hankittu sairaus, kukaan ei sitä ehdon tahdoin halua, mikäli ihminen terve. Toisinaan mieleltään herkät ihmiset, hankkivat keuhkokuumeen, ihan vain huomion hakemiseksi. Palelluttavat itsensä, tai kärsivät vedosta avoimesta ikkunasta.
- Anonyymi
Unohtui: keuhkoputkipotilaan ei pidä syödä kakkaa. Se aiheuttaa pahanhajuisen hengityksen.
- Anonyymi
Useat toistuvat keuhkoputkentulehdukset tupakoivalla henkilöllä voivat viitata keuhkosyöpään. Valietettavasti.
- Anonyymi
Ihan itsekö tuon keksit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635