Kaikenlaista näppynaamaa ja muuta trollia näyttää riittävän toinen toistaan kummallisempaa skeidaa levittämässä. Johtunee siitä että Mercedes on auto johon kaikkia muita kulkupelejä verrataan, Mutta silti, pliiiis!
Liekö tällä palstalla yhtään joka oikeasti omistaa Mersun?
9
51
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhoista mersuista kannattaa pysyä kaukana kuitenkin vaikka kuinka himottas keväisin!
Minulla on E220CDITA W212-Face-Lift!
Entinen, kuin kukkaa kämmenellä pitämäni W211 E200CDIA -09
on parkanolaisessa autoliikkeessä myytävänä etten sanoisi
kohtuuhintaan. Vuosittain merkkihuollettu 200Tkm ajettu MB on
vasta taipaleensa alussa.- Anonyymi
Kyllä meitä löytyy.
- Anonyymi
Jess... entinen MB:ni oli 220C CDI.1998, Ostin Nurmijärveltä. Viisain teko olisi ollut ajaa suoraan romukauppaa, vikoja niin p...keleesti. Mutta kolarin yhteydessä pääsin eroon siitä, n. 3 vuotta sitten.
Ostoin merkkiliikkeestä paljon uudemman 200E CDI -mallin, olen ajanut j 80000 km. On ollut varsin kiltti poika, mitään ylimääräisiä vikoja ei ole ilmennyt.L asu
- Anonyymi
mul oli joskus sellanen pystylyhty yhen pivän mutta kun piti laittaa starttipilotilla käyntiin seuraavana aamuna niin vein sen koijarille takas...
- Anonyymi
Tåältä löytyy korjauskuitteja 7000 e edestä.
- Anonyymi
Eipä mersun omistajalla ole suuria tarpeita 24:ssa provoilla.
- Anonyymi
No mitä luulet onko palstalla Mersujen omistajia jos esim. E sarjalaista w211 vuosimallia 2003 saa alkaen 1000e ja w212 2010 alkaen 8000e niin nämähän on ihan kenen tahansa ostettavissa. Työtön ja luottotiedotonkin saa autokaupasta tällaisia matkaan vaikka kaksi.
Olen edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä, että näin se on!
Kommentoin jo ylempänä (ZJJ) aikaisemmin aikaisempaa W211 autoani.
Vaihdoin sen 210Tkm kohdalla kuitenkin uudempaan, koska vikoja alkaa vähitellen tulla, eikä auton arvo korjattunakaan nouse. Vaihtoehtona olisi ollut ajaa 200Tkm lisää, jonka jälkeen auton olisi saanut lahjoittaa, sillä jälkipolvelle se ei kuitenkaan enää v. 2027 olisi kelvannut.
Tuohon km-määrään pakoputki oli vielä vaihtamatta ja laturi alkuperäinen.
Automaatti toimii kuin ajatus, paremmin kuin monissa uusissa, tosin vaihdatin öljyt 100Tkm välein.
Ruosteesta ei ollut tietoakaan, vaikka en mitenkään suojannut autoa.
Sen myönnän, että etupään niveliä saa kyllä vaihtaa, mutta onko se nyt niin suuri kustannus?
Mitä olen sitten joutunut vaihtamaan?
Akun, - koska webastoauto - vesipumpun ja laturin hihnapyörän laakerin, jonka onnistuin hankkimaan erillisenä osana. Veholla olisivat myyneet laturikin vaikka vanha oli ehjä. N. 150Tkm-kohdalla autosta hajosi toinen etujousi, mutta vikaa ei hyvän pyöräntuennan vuoksi edes ajossa huomannut, enkä siis tiedä kauanko ajon rikkinäisellä joustintuella. Vika lienee tullut vauhdikkaalla moottoritiellä johonkin kuoppaan ajossa.
Lisäksi tietenkin yhtä sun toista pientä kulutusosaa, mm. iskunvaimentimia, joita jokaiseen autoon joutuu hankkimaan.
Joku sai siitä hyvä pirssin vuosiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861468
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1101059
- 621027
- 67898
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31768
- 46696